۰ نفر

خاطره جالب هافبک پاری سن ژرمن از بهترین بازیکن جهان؛

مسی و داستان کشتن هموطنش!

۲۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۳۴
کد خبر: 645488
مسی و داستان کشتن هموطنش!

هافبک آرژانتینی باشگاه پاری سن ژرمن در خاطره ای جالب، از روزی گفت که عصبانیت شدید لیونل مسی می توانست منجر به کشته شدن وی شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در فوریه 2021 پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا قرار گرفت‌ و یک درگیری میان لیونل مسی و لیاندرو پاردس در آن بازی رخ داد. درگیری ای که بیشتر جنبه لفظی داشت. آن بازی در نهایت با نتیجه 4-1 در نیوکمپ به نفع پاری سن ژرمن تمام شد؛ آنهم در روزهایی که آبی و اناری ها خوب نتیجه نمی گرفتند و مسی هم در چالشی جدی قرار گرفته و ثباتش در بارسلونا زیر سوال رفته بود. 

کاپیتان بارسا در آن بازی برخوردی سخت با دوستش در تیم ملی آرژانتین، لیاندرو پاردس، داشت. البته درمورد این درگیری جزئیات زیادی فاش نشده بود ولی حالا  پاردس در مصاحبه‌ای از آن درگیری می‌گوید. هافبک سابق رم با اشاره به عصبانیت بهترین بازیکن جهان، با خنده این خاطره را تعریف کرد: " او عصبانی شد. من نظرم را درمورد بازی به هم تیمی هایم گفتم که لئو حرف های من را شنید و داغ شد. واقعاً عصبانی بود و قطعا می‌خواست مرا بکشد! با نفرین و ناسزا جوابم را داد. وقتی که متوجه شدم او چقدر عصبانی است، از فرط پشیمانی می خواستم خودم را بکشم؛ وسط بازی می خواستم به خانه بروم." 

البته پس از آن بازی، این دو بازیکن قبل از آغاز کوپا آمه ریکا با هم دیدار داشتند. پاردس تردید داشت که مسی قرار است چه واکنشی در اردوی آلبی سلسته نشان دهد؛ اما مسی سورپرایزش کرد: "بعدا با او در تیم ملی ملاقات کردم و طوری رفتار کرد که انگار هیچ اتفاقی نیافتاده است. او به من نشان داد که مسی کیست. رابطه ‌مان همانطور که بود ادامه پیدا کرد. درمورد آن درگیری، هروقت با مسی صحبت می‌کنم و با اشاره به گذشته می‌خندیم. ولی باید بگویم که در زمان درگیری مسی واقعا عصبانی بود. ما در پاری سن ژرمن رابطه کاملا نزدیک و دوستانه‌ای داریم و گروهی آرژانتینی ساختیم."