۰ نفر

لیونل مسی در لباس فصل بعد بارسلونا + عکس

۱۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۳۸
کد خبر: 641439
لیونل مسی در لباس فصل بعد بارسلونا + عکس

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتین حال حاضر پاریسن ژرمن سالیان سال در بارسلونا حضور داشت و بارسا تنها تیمی بود که در رده باشگاهی مسی در آن بازی کرده بود و لئو مسی یک بازیکن تک باشگاهی به حساب می آمد اما با پیوستن به پی اس جی این روند تک باشگاهی بودن برای او به پایان رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، البته هنوز هم هواداران بارسلونا از لیونل مسی به عنوان اسطوره باشگاه خود یاد می کنند چرا که کاری که لیونل مسی در بارسلونا انجام داده است به سادگی قابل تکرار نیست و رکورد هایی که مسی در بارسلونا ثبت کرده است به این راحتی ها قابل دسترسی نیستند.

به تازگی باشگاه بارسلونا از پیراهن جدید خود که برای فصل آینده قرار است مورد استفاده قرار بگیرد، رونمایی کرده است. در این پیراهن اسپانسر بارسلونا به اسپاتیفای تغییر کرده است. مسی در تابستان 2021 بارسلونا را به مقصد پاریسن ژرمن ترک کرد اما اگر در تابستان گذشته تصمیم دیگری می گرفت و در بارسلونا می ماند، اکنون باید این لباس جدید را برای معارفه بر تن می کرد و در فصل پیش‌رو هم آن را می پوشید. اما روند فوتبال حرفه ای لیونل مسی به شکل دیگری پیش رفته است و باید دید که عملکردش در فصل آینده پی اس جی چگونه خواهد بود.

مسی