۰ نفر

واکنش ستاره های رئال به قهرمانی: پادشاه اروپاییم!

۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۰۹
کد خبر: 639576
واکنش ستاره های رئال به قهرمانی: پادشاه اروپاییم!

بازیکنان رئال مادرید با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوشحالی کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، رئال مادرید شب گذشته در دیدار فینال لیگ قهرمانان به مصاف لیورپول رفته و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید.

به این ترتیب، رئالی‌ها چهار سال پس از قهرمانی در این رقابت‌ها در کیف که در بازی برابر لیورپول هم به دست آمده بود، بار دیگر موفق شدند جام قهرمانی را بالای سر ببرند. 

آنها در زمین بازی و پس از آن در رختکن ورزشگاه استادو فرانس به جشن و پایکوبی پرداختند و پس از آن در صفحات رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی نیز این خوشحالی را ادامه دادند. 

لوکا مودریچ با انتشار تصویری از خودش در حالی که به جام قهرمانی لیگ قهرمانان خیره شده بود نوشت:« از دیدن دوباره تو خوشحالم.»

رئال مادرید

تونی کروس در حالی که جام را در دست داشت و با دست دیگری عدد پنج را نشان می‌داد به این موضوع که برای پنجمین بار فاتح لیگ قهرمانان شده اشاره کرد و نوشت:« پنج تا شد.»

رئال مادرید

وینیسیوس نیز تصویری از خودش به همراه جام قهرمانی منتشر کرده و نوشت:« ما تاریخ را از نو نوشتیم... 14.»

رئال مادرید

دنی کارواخال نیز در حالی که جام قهرمانی را بالای سر برده بود نوشت:« پادشاه اروپا» و از شکلک 14 جام در کنارش استفاده کرد. 

رئال مادرید

فدریکو والورده هم تصاویری از خودش به همراه جام جهانی در صفحه توییترش قرار داده و اظهار داشت:« به آنها گفتم رویاهای بزرگ داشته باشند چون رویاها به حقیقت تبدیل خواهند شد. سپاسگزارم.»

رئال مادرید

کاسمیرو صرفا تصویری از خودش به همراه جام منتشر کرده و با استفاده از شکلک 14 جام در توییترش نوشت:« زنده‌باد مادرید!»

رئال مادرید

ادواردو کاماوینگا هم با انتشار تصویری از خودش به همراه پسرش در کنار جام قهرمانی از این که توانسته قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه کند ابراز خوشحالی کرد. 

رئال مادرید

آسنسیو نیز تصویری از خودش به همراه جام قهرمانی و مدال طلا را به اشتراک گذاشت و اظهار داشت:« قهرمان!! ما پادشاه فوتبال اروپا هستیم.»

رئال مادرید

گرت بیل که در چند ماه اخیر جایی در ترکیب رئال مادرید نداشت هم با انتشار عکسی به همراه جام و نشان دادن عدد پنج به همه یادآوری کرد که برای پنجمین این افتخار را به همراه رئال به دست آورده است. 

رئال مادرید

کریم بنزما که ستاره درخشان رئال در این فصل بود هم با تصویری از بالا بردن جام توسط خودش نوشت:« جامی جدید که پاداش تلاش‌های تیمی و فردی است. از همه طرفداران رئال تشکر می‌کنم، ای جام به شما تعلق دارد. زنده باید رئال! الحمدالله.»

رئال مادرید