۰ نفر

شایعه ای عجیب درباره مسی که تکذیب شد!

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۳۷
کد خبر: 636722
شایعه ای عجیب درباره مسی که تکذیب شد!

نزدیکان لیونل مسی ستاره آرژانتین پاری‌سن ژرمن، ادعای انتقال این بازیکن به اینتر میامی را رد کرده‌اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، دیروز بعضی منابع معتبر مدعی شدند که لیونل مسی با خرید ۳۵ درصد از سهام تیم دیوید بکهام موافقت کرده و در تابستان سال ۲۰۲۳ به اینتر میامی خواهد پیوست. قرارداد این ستاره پرافتخار با باشگاه پاری‌سن ژرمن در پایان فصل بعد به اتمام می‌رسد و هنوز او در خصوص ادامه دوران ورزشی خود تصمیم نگرفته است. همیشه شایعاتی در مورد انتقال به MLS در مورد لیونل مسی مطرح بوده و رابطه خوب او با دیوید بکام باعث شده اینتر میامی مقصد احتمالا این بازیکن لقب گیرد.

اما به نظر می‌رسد این خبر حقیقت ندارد و حداقل هنوز توافقی بین طرفین حاصل نشده است. یکی از نزدیکان لیونل مسی در مصاحبه با نشریه لوپاریزین گفت: "این اخبار کاملا نادرست است و لئو هنوز برای آینده خود تصمیم نگرفته است. اگر مسی در روزهای اخیر با دیوید بکهام ملاقات کرده، تنها به این دلیل است که بازیکنان پاری‌سن ژرمن در حال حاضر در دوحه حضور دارند و دیوید بکام نیز یکی از سفرای جام جهانی بعدی در قطر خواهد بود."

لیونل مسی در اولین فصل حضور خود در پاری‌سن ژرمن عملکرد چندان خوبی نداشته و بارها مورد انتقاد قرار گرفت. اما نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد تنها هدف او درخشش در این تیم در فصل بعد و فتح لیگ قهرمانان با لباس پاری سن ژرمن است.