۰ نفر

هوادار به داوری باخت؛

محمدی: بازیکنان تراکتور به من پس‌گردنی و لگد زدند!

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۳۹
کد خبر: 634702
محمدی: بازیکنان تراکتور به من پس‌گردنی و لگد زدند!

محمدی، مهاجم هوادار از صحنه درگیری‌ عجیبش با تراکتوری‌ها تعریف می‌کند و معتقد است مدافع حریف باید کارت قرمز می‌گرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه؛  محمد جواد محمدی در باخت سه بر دو تیمش در تبریز یکی از گل‌های هوادار را از روی نقطه پنالتی یه ثمر رساند‌. بهترین گلزن هوادار که اعتراض زیادی به روند داوری داشت در گفت‌وگو با خبرنگار ما از این بازی پر التهاب گفت.

محمدی در خصوص بازی بیان کرد: کسانی که بازی را دیدند می‌توانند بگویند که ما بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم. من دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم اما داوری به شدت در زمین ما را اذیت می‌کرد؛ خطاهایی را که روی ما انجام می‌شد نمی‌گرفت اما دقیقا همان خطاها را زمانی که روی بازیکنان تراکتور انجام می‌شد می‌گرفت! بازیکنانی که در زمین بودیم از این تصمیمات داور کلافه شدیم. بهتر است بگویم باخت دیروز ما به داور است چون نمی‌توانم باور کنم، مگر می‌شود بازیکنی در زمین دو کارت زرد بگیرد اما اخراج نشود؟

او در ادامه ادعا کرد مدافع تراکتور دو کارت زرد گرفته و توضیح داد: صحنه‌ای که محمد آقاجان‌ پور در دقیقه ۹ بازی پس گردنی به من زد داور به او کارت زرد داد. من دیدم به او کارت زرد داد و داور هم دید پس گردنی به سر من زد. در دقیقه ۴۵ یا ۴۶ در شروع نیمه دوم، محمد آقاجان پور در هجده قدم حسین صادقی را در تک به تک می‌زند و آن جا باید مستقیم اخراج می‌شد اما کارت زرد دوم را گرفت و اخراج نشد. اگر فیلم بازی را ببینید تمام بازیکنان روی داور ریختیم و گفتیم این کارت زرد دومش است. نمی‌دانم چرا نظر داور زمانی که باید کارت قرمز می‌داد برگشت حتی دستش به پشت جیبش رفت تا کارت قرمز را در بیاورد اما این اتفاق نیفتاد.

محمدی: بازیکنان تراکتور به من پس‌گردنی و لگد زدند!

مهاجم هوادار در ادامه گفت: جو استادیوم یادگار در تصمیمات داور صددرصد تاثیر داشته است. داور فقط دوست داشت جو به نفع خودش باشد. اتفاقات عجیب و غریبی افتاد و همه داشتیم دیوانه می‌شدیم و نمی‌دانستیم باید چه کاری انجام دهیم. از اول فصل تا الان بسیار روی مسائل داوری ضرر کردیم اما من آدم منطقی‌ای هستم و در کنار آن مقدار کمی هم سود کردیم ولی دیروز وحشتناک بود.

او در خصوص گلزنی‌اش اظهار داشت: بعد از مصدومیتی که داشتم و وقفه‌ای که به بازی‌ها خورده بود مقداری افت داشتم اما خداراشکر دوباره در حال بازگشت به بازی‌ها هستم و روزبه‌روز سرحال‌تر می‌شوم‌. بابت گل‌زنی بسیار خوشحالم و دوست دارم در هر بازی این گل‌زنی را تکرار کنم. تمام تلاشم را می‌کنم، در هر بازی با تمام وجود به زمین می‌روم تا بتوانم برای تیمم گل بزنم‌.

محمدی در خصوص درگیری‌اش با بازیکنان تراکتور بیان کرد: زمانی که یک بازیکن با تمام سرعت به سمتی می‌دود به یک‌باره نمی‌تواند بایستد. دیروز دیدم که آقای اخباری می‌آید تا توپ را بگیرد، محمد آقاجان پور سرعتش را کم کرد و من هم کم کردم ولی من در یک صحنه معمولی به آقاجان پور برخورد کردم تا به اخباری نخورم چون نمی‌توانستم از بالای سر او بپرم؛ من آمدم دور بزنم تا سر جای خودم بایستم، دیدم محمدرضا اخباری به پای من لگد می‌زد. برگشتم و او را نگاه کردم و دیدم آقاجان پور بالای سر من آمد و پس گردنی زد!

محمدی: بازیکنان تراکتور به من پس‌گردنی و لگد زدند!

مهاجم هوادار در پایان راجع به بازی هفته آینده با فجر گفت: در بازی با فجر با تمام وجود می‌رویم تا این سه امتیازی که دیروز از دست دادیم و با آن می‌توانستیم تا رده هفتم جدول بالا بیاییم را جبران کنیم و با برد فجر بتوانیم دو یا سه پله صعود کنیم و قطعا برای پیروزی به زمین خواهیم رفت.