۰ نفر

سرمربی جدید منچستر یونایتد رونالدو را نمی خواهد

۲۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۳۴
کد خبر: 628173
سرمربی جدید منچستر یونایتد رونالدو را نمی خواهد

اریک تن هاگ سرمربی احتمالی فصل بعد یونایتد خواهد بود و تمایلی به کار با رونالدو ندارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، تنها یک سال از انتقال هیجان انگیز کریستیانو رونالدو به اولدترافورد گذشته و این باشگاه اصلا شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. خود رونالدو نیز اوضاع چندان مناسبی ندارد و آینده او در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. منچستر یونایتد در حال حاضر گزینه‌های تهاجمی چندان زیادی در اختیار ندارد و به همین دلیل در این مقطع امکان تصمیم گیری در مورد آینده رونالدو منطقی نیست.

ادینسون کاوانی در فصل تابستان اولدترافورد را ترک خواهد کرد و آنتونی مارسیال نیز بعید است دوباره لباس این تیم را به تن کند. اما حتی در صورت ماندن رونالدو نیز یونایتد باید یک مهاجم جدید به‌خدمت بگیرد و فراهم کردن هزینه یک انتقال جدید آسان نیست.

مربی

از اریک تن هاگ هلندی به عنوان مربی فصل بعد یونایتد نام برده می شود و گویا تمام توافقات نیز صورت گرفته و در پایان فصل او رسما هدایت شیاطین سرخ را برعهده خواهد گرفت. یونایتد فصل را با اوله گنار سولسشر شروع کرد و با رالف رانگنیک به اتمام خواهد رساند. مربی آلمانی از فصل بعد مدیر فنی باشگاه خواهد بود.

رونالدو1

در روزهای اخیر شایعاتی در مورد اینکه تن هاگ تمایلی به کار کردن با رونالدو ندارد منتشر شده بود و امروز دیلی استار نوشت که تن هاگ این موضوع را مستقیما به اطلاع سران باشگاه انگلیسی رسانده است. به این ترتیب رونالدو حتی اگر خود تمایل به ماندن داشته باشد نیز با تن هاگ جایی در یونایتد نخواهد داشت و تابستان باید به دنبال تیمی دیگر باشد. این احتمال که در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان، رونالدو خود درخواست جدایی بدهد نیز بسیار بالاست.

تن هاگ دوست دارد تیمش با پرس بالا دفاع کرده و فوتبالی سریع و روانی بازی کند و به نظر این سبک در این سن و سال چندان به درد رونالدو نمی‌خورد. همچنین این ستاره پرافتخار همیشه خواهان قرار گرفتن در ترکیب است و نیمکت نشینی او نیز چالش بزرگی برای اریک تن هاگ در بدو ورود به اولدترافورد خواهد بود.