۰ نفر

پرونده ستاره پرتغالی بیخ پیدا می کند؟

مادر هوادار اورتون: پلیس درباره رونالدو تصمیم می گیرد

۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۳۸
کد خبر: 627738
مادر هوادار اورتون: پلیس درباره رونالدو تصمیم می گیرد

حاشیه به وجود آمده برای کریستیانو رونالدو پس از دیدار منچستریونایتد برابر اورتون وارد فاز پیچیده ای شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین و به نقل از لیورپول اکو؛ این بازیکن پرتغالی بعد از شکست یک بر صفر شیاطین سرخ برابر تافی ها در هفته ای که گذشت، هنگام خروج از زمین تلفن همراه یک هوادار اورتون را که در حال فیلمبرداری از وی بود، از دستش کشید و آن را روی زمین کوبید. اتفاقی که با یک جنجال رسانه ای همراه شد و حتی خود رونالدو هم پس از آن، بابت اتفاق پیش آمده عذرخواهی و سعی در دلجوبی این هوادار و خانواده اش کرد اما گویا غائله به همین راحتی پایان نمی یابد.

چرا که اکنون سارا کلی، مادر پسر مورد بحث، که پیش تر هم اعلام کرده بود فرزندش از نوعی اوتیسم خفیف رنج می برد و اتفاق رخ داده بر روحیه اش تاثیر گذاشته، به شدت از رفتار یونایتد و رونالدو انتقاد کرده و می‌گوید که آنها هرگونه تلاش برای آشتی را مطابق میل پسرش رد کرده‌اند: "باشگاه منچستریونایتد به طرز وحشتناکی با این قضیه برخورد کرده و صادقانه بگویم اوضاع را بدتر کرده است. من ماجرا را از این زاویه نگاه می کنم که اگر کسی در خیابان به فرزندم حمله کند و سپس از ما بخواهد برای شام به دیدارش برویم، این کار را نمی کنیم.

فقط به این دلیل که او کریستیانو رونالدو است، چرا این کار را انجام دهیم؟ مثل این است که ما به او لطفی مدیونیم، اما متاسفم، ما این کار را نمی کنیم. ما بخ شکل محترمانه ای پیشنهاد رونالدو مبنی بر رفتن به ورزشگاه یونایتد را رد کردیم زیرا جیک نمی خواهد به آنجا برود و نمی خواهد رونالدو را ببیند، او این را کاملا روشن کرده است.

مادر این هوادار اورتون ادامه داد: "این صحبت های من نیست، آنها حرف های پسرم هستند. در نهایت موضوع این است. این اتفاق بیشتر از اینکه روی من تأثیر بگذارد او را تحت تأثیر قرار داده است. بنابراین همه چیز را به او سپرده ام تا تصمیم خودش را بگیرد. او نمی‌خواهد به ورزشگاه یونایتد برود، او نمی‌خواهد به دیدن رونالدو برود. تمام چیزی که من الان می‌گویم این است که در همه چیز دست پلیس است و آنها نتیجه را مشخص می کنند."