۰ نفر

اشک های بکام در مراسم ازدواج ۴ میلیون دلاری پسرش

۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۲۸
کد خبر: 627398
اشک های بکام در مراسم ازدواج ۴ میلیون دلاری پسرش

مراسم ازدواج بروکلین بکام، پسر دیوید بکام، چند روز قبل در عمارت مجلل متعلق به همسر او برگزار شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه؛  در روزهای گذشته تصاویر متعددی از مراسم ازدواج گرانقیمت و مجلل پسر دیوید بکام منتشر شده که به سوژه اصلی کابران در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. 

بروکلین بکام پسر ارشد دیوید و ویکتوریا بکام است که پس از مدتی نامزدی با نیکولا پلتز، هنرپیشه آمریکایی، با برگزاری مراسمی با او ازدواج کرده و به نظر می‌رسد که این اتفاق باعث احساساتی شدن این ستاره سابق فوتبال انگلیس شده است. 

روزنامه انگلیسی سان  به نقل از یکی از حاضران در این مراسم و از افراد نزدیک به او خبر داده که بکام در حین سخنرانی‌ای که در این مراسم داشته به شدت احساساتی شده و اشک ریخته است. 

5fi1dmvz

این منبع معتبر به سان گفت:« سخنرانی دیوید چهار یا پنج دقیقه ادامه داشت و او در مقطعی یک قطره اشک را از گوشه چشمش پاک کرد. او درباره تولد بروکلین و این که چطور سعی کرده در تمام این سال‌ها از او مراقبت کند صحبت کرده است.»

این منبع با اشاره به خاطراتی که بکام در طول این سخنرانی از پسرش نقل کرده اظهار داشت:« او گفت که روی زمین بیمارستان خوابیده و در اتاق را بسته نگه داشته چون نمی‌خواست هیچکس وارد شد. در اینجا بغض گلوی دیوید را گرفت و او مجبور شد که مکث کند تا بار دیگر خونسردی‌اش را به دست آورد و این سخنرانی بسیار شیرینی بود.»

دیوید بکام در این مراسم یک خودروی جگوار کلاسیک برقی متعلق به سال ۱۹۵۴ و با قیمت ۵۰۰ هزار دلاری را به پسرش به عنوان کادوی ازدواج هدیه داد.