۰ نفر

اسکوچیچ: سعی کردیم بازی را کنترل کنیم اما نشد

۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۰۶
کد خبر: 623045
اسکوچیچ: سعی کردیم بازی را کنترل کنیم اما نشد

تیم ملی ایران در بازی ماقبل پایانی خود در دور انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل میزبان خود کره جنوبی با دو گل شکست خورد تا صدر را به این تیم واگذار کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایران ورزشی؛ دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از این باز گفت: اول از همه به تیم ملی کره تبریک می گویم. آنها استحقاق پیروزی را داشتند. در نیمه اول از عملکرد تیمم راضی نبود چون خیلی عقب کشیده بودیم و سعی داشتیم با ضربات مستقیم، سردار آزمون را صاحب توپ کنیم.

او با تاکید به آن چه که از شاگردانش خواسته اما محقق نشده بود افزود: چیزی که از بچه ها خواسته بودم این بود که موقع بازیسازی توپ را از خط دفاعی به خط میانی رسانده و هافبک ها بیشتر درگیر بازی شوند.

سرمربی تیم ملی با اشاره به مصدومیت خلیل زاده و نبود چند مهره تعیین کننده تهاجمی در تیم گفت: مصدومیت شجاع، بدبیاری دیگری بود که در نیمه اول برای ما اتفاق افتاد. جدا از این که جای مهاجمان خیلی مهمی در این بازی خالی بود این موضوع هم مزید بر علت شد تا جریان بازی به نفع ما پیش نرود. سعی کردیم بازی را کنترل کنیم ولی نتیجه چیزی نبود که دلخواه ما نبود.

اسکوچیچ در پاسخ به سوالی در مورد گلزنی سون در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل ایران تاکید کرد: سون بازیکنی است که همیشه ارزش خود را نشان داده  است. او ثابت کرده که بازیکنی در کلاس جهانی است و می تواند در هر لحظه از مسابقه، شرایط را به نفع تیمش تغییر دهد.

او در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای بازی با لبنان در آخرین بازی مرحله انتخابی جا جهانی دارد گفت: درست است که ما این بازی را واگذار کردیم ولی باید بدانیم که پرواز طولانی، اختلاف زمانی و جت لگ و خالی بودن جای بازیکنان فشار مضاعفی روی تیم ما آوردیم. با وجود اینکه احترام زیادی برای تیم ملی لبنان قائل هستم اما می خواهیم مسابقات را با برد تمام کنیم