۰ نفر

اسکوچیچ: با وجود نبود طارمی و جهانبخش، بازیکنان لازم را در اختیار داریم

۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۱۳
کد خبر: 622779
اسکوچیچ: با وجود نبود طارمی و جهانبخش، بازیکنان لازم را در اختیار داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: با وجود نبود طارمی و جهانبخش، بازیکنان لازم برای دیدار مقابل کره جنوبی را در اختیار داریم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در ابتدا در پاسخ به سوال خبرنگار کره‌ای مبنی بر قطعی شدن صعود ایران به جام جهانی و اینکه می‌توان توقع انجام یک بازی تدافعی در زمین کره را از ایران داشت، گفت: واقعا اینطور فکر می‌کنید که ما بازی تدافعی انجام داده باشیم؟ من اینطور فکر نمی‌کنم.

فردا هم سبک بازی همیشگی را خواهیم داشت و با وجود صعود هر دو تیم اما اول شدن در گروه موضوع مهمی است و برای آن مهیا می‌شویم. برای این بازی خوب آماده شدیم. بازیکنان مهمی را از دست دادیم و علاوه بر آن جت لگ و اضافه شدن بازیکنان ظرف دیروز و امروز به سایر مشکلات اضافه شده است اما با وجود همه این مشکلات کیفیت خودمان را در بازی‌های قبلی هم نشان دادیم و این موارد برای نخستین بار نیست که پیش آمده است.

برنامه شما برای مهار بازیکنانی نظیر سون که در بازی دور رفت توانست به ایران گل بزند چیست؟ اسکوچیچ در پاسخ به این سوال اظهار داشت: از کیفیت بازیکنان لژیونر کره باخبر هستیم، اما برای آن آماده شدیم و سعی می‌کنیم کمترین فضا را در اختیارشان بگذاریم. بازیکنان کره قابل احترام هستم، ولی ما هم بازیکنان شاغل در اروپا و با کیفیتی را در اختیار داریم.

وی درباره غیبت بازیکنانی نظیر طارمی و جهانبخش گفت: البته که بازیکنان مهم و بسیار ارزشمندی هستند، اما به این معنی نیست که بازیکنان لازم برای بازی فردا را در اختیار نداریم. همانطور که در بازی مقابل عراق نیز شش بازیکن را به دلیل کرونا در اختیار نداشتیم اما بازی را به نفع خودمان به اتمام رساندیم.