۰ نفر

سیمون: حضور مسی در پاریس به سود لیگ فرانسه است

۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۲۲:۲۷
کد خبر: 622022
سیمون: حضور مسی در پاریس به سود لیگ فرانسه است

سیمون، وینگر نانت مدعی شد‌ همه بازیکنان این تیم از انتقال لیونل مسی به پاری‌سن‌ژرمن خوشحال شده‌اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی و سابق بارسلونا تابستان سال گذشته بالاخره از این تیم جدا شده و راهی لیگ فرانسه شد. البته همه چیز طبق برنامه پیش نرفته، پی‌اس‌جی اخیرا با قبول شکست برابر رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و مسی در ۱۸ بازی فقط دو گل در لیگ به ثمر رسانده است. اما سیمون، وینگر نیجریه‌ای تیم نانت فرانسه مدعی شد انتقال بازیکنی مانند لیونل مسی به پاری‌سن‌ژرمن باعث بالا رفتن استانداردهای فوتبال در این کشور شده و به سود همه بازیکنان در لیگ فرانسه خواهد بود. 

مسی

سیمون گفت: "همه ما می‌دانیم که لیونل مسی بازیکن بزرگی است. بنابراین، وقتی شنیدیم که او به لیگ یک فرانسه می‌آید تا در ترکیب پاری‌سن‌ژرمن برای فصل جاری بازی کند، همه ما خوشحال شدیم. همه ما حس خوبی پس از شنیدن خبر انتقال لیونل مسی به پاری‌سن‌ژرمن داشتیم. این انتقال برای همه بازیکنان خوب بوده و به سود لیگ فرانسه است. 

در آن مقطع همه ما احساس می‌کردیم که انتقال لیونل مسی به لیگ یک فرانسه استانداردهای بازی هر بازیکنی را در فوتبال این کشور بالا می‌برد. زیرا همه ما باید سخت تلاش کنیم تا مقابل مسی و پاری‌سن‌ژرمن در زمین نمایش بسیار خوبی داشته باشیم. لیونل مسی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است و او بازی فوتبال را در سال‌های اخیر زیباتر از قبل کرده است. حضور او در لیگ، برای فوتبال این کشور بسیار خوب بود."