۰ نفر

هفته موفق ورزشی ذوب آهن اصفهان با درخشش آسمان خراش ها و برد در لیگ برتر فوتبال

۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۳۳
کد خبر: 622016
هفته موفق ورزشی ذوب آهن اصفهان با درخشش آسمان خراش ها و برد در لیگ برتر فوتبال

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال و در مرحله پلی‌آف این مسابقات ۲۶ اسفند ماه تیم بسکتبال صنایع هرمزگان میزبان ذوب آهن اصفهان بود که این بازی در پایان با نتیجه ۸۷ بر ۷۱ به سود نماینده اصفهان به پایان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در این بازی آرمان زنگنه با ۱۵ امتیاز، ۷ ریباند و ۴ بلاک‌شات بیشترین کارایی را در تیم ذوب آهن داشت و در آن سوی میدان نیز امیرعلی قلی زاده با ۱۷ امتیاز، ۳ ریباند و ۳ پاس گل بهترین عملکرد را در میان بازیکنان تیم میزبان به نام خود ثبت کرد. با این نتیجه ذوب آهن به دور دوم پلی‌آف صعود کرد و باید منتظر رقیب خود بماند.

قطار ذوب‌آهن از روی مس هم رد شد

در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ذوب آهن با نتیجه یک بر صفر میزبان خود مس رفسنجان را شکست داد. در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، ذوب آهن در رفسنجان به مصاف مس رفت. شاگردان تارتار که با انگیزه از سه پیروزی متوالی به این مسابقه پا گذاشتند بردی شیرین در خانه حریف کسب کردند تا نشان دهند برای رسیدن به روزهای خوب انگیزه دارند.

نیمه اول این دیدار بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید اما در نیمه دوم تلاش بازیکنان هر دو تیم برای گلزنی بیشتر شد و در نهایت گاندوهای اصفهانی در دقیقه ۷۰ موفق شدند توسط سعید باقرپسند به گل برسند تا چهارمین پیروزی متوالی ذوب آهن در رفسنجان بدست آید.

ذوب آهن با این پیروزی ۳۱ امتیازی شد و در رده نهم جدول رقابت‌ها قرار گرفت و مس رفسنجان هم با این نتیجه در رده چهارم جدول مسابقات باقی ماند.