۰ نفر

جایزه برای هوادارانی که جو بازی ایران را عوض کنند!

۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۱۸
کد خبر: 621890
جایزه برای هوادارانی که جو بازی ایران را عوض کنند!

دیدار دو تیم ایران و کره جنوبی قرار است با حضور ۶۰ هزار هوادار کره‌ای در سئول برگزار شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه؛ تیم ملی ایران روز چهارم فروردین در ورزشگاه جام جهانی سئول به مصاف کره خواهد رفت تا دیدار برگشت برابر این تیم در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برگزار کند. 

این بازی آخرین بازی خانگی کره جنوبی در این رقابت‌ها به حساب می‌آید که پیش از این صعودش به جام جهانی قطر را قطعی کرده است. 

این اولین بازی پس از سه سال و پنج ماه است که قرار است ورزشگاه جام جهانی سئول با حضور کامل هواداران میزبان بازی تیم ملی فوتبال کره جنوبی باشد. آخرین دیداری که این تیم در این ورزشگاه با حضور هواداران برگزار کرد در اکتبر ۲۰۱۸ و دیدار دوستانه برابر تیم ملی اروگوئه بود. 

فدراسیون فوتبال کره جنوبی در نظر دارد که به مناسبت دهمین صعود متوالی به جام جهانی به ۱۰ نفر از هوادارانی که در این بازی حضور داشته باشند هدایایی اهدا کند و آنها را به برای تماشای بازی تیم ملی کشورشان به قطر بفرستد. 

با این حال فدراسیون فوتبال کره جنوبی تدابیر دیگری را نیز برای انتخاب هواداران برنده و البته تغییر جو حاکم بر بازی در نظر گرفته است. آنها آماده هستند تا صدای تشویق‌هایی را از قبل ضبط کرده و در جریان بازی پخش کنند. 

هر هوادار کره می‌تواند صدای خواندن سرود ملی را ضبط کرده و آن را به صفحه تیم ملی کره در شبکه‌های اجتماعی ارسال کند تا از آنها در روز بازی با ایران استفاده شود. 

آنها همچنین می‌توانند با استفاده از عبارت مشخصی که برای حمایت از تیم کره در نظر گرفته شده عکس بگیرند و آن را برای صفحات فدراسیون کره ارسال کنند. متن نهایی در نظر گرفته شده برای این عکس روز بازی با ایران در ورزشگاه به نمایش درخواهد آمد.  

سومین برنامه فدراسیون کره نیز این است که هواداران مستقیما به ورزشگاه آمده و از خودشان در حال تشویق تیم ملی عکس بگیرند و آن را برای صفحات کره جنوبی در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند. 

بلیت تماشای یکی از بازی‌های کره جنوبی در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به ده نفر از افرادی که در هر سه مورد مشارکت داشته باشند تعلق خواهد گرفت.