۰ نفر

اعتراض هواداران تاتنهام به حضور سون در بازی ایران

۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱:۲۷
کد خبر: 621078
اعتراض هواداران تاتنهام به حضور سون در بازی ایران

هواداران تاتنهام می‌گویند نمی‌توانند دعوت سون هیونگ مین به تیم ملی کره جنوبی را در حالی‌که صعود این تیم قطعی شده؛ درک کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، تیم ملی کره‌جنوبی به سرمربی‌گری پائولو بنتو، در دور برگشت انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به مصاف تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه جام جهانی سئول خواهد رفت. پس از آن تیم ملی کره جنوبی خود را برای بازی خارج از خانه با امارات آماده می‌کند.

سون هیونگ مین که از مصدومیت بازگشته است، قرار است پس از بازی برابر وستهم، به تیم ملی ملحق شود. اگرچه کره برای دهمین دوره متوالی جام جهانی به فینال جام جهانی راه یافته است، اما بازی خانگی مقابل ایران که یک بازی حیثیتی است، نبردی سخت خواهد بود. آخرین پیروزی کره جنوبی مقابل ایران با نتیجه ۱-۰ در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ بود و همین امر سبب انگیزه زیاد چشم‌بادامی‌ها شده است.

سون هیونگ مین، کاپیتان تیم کره جنوبی نقشی پررنگ در تیم ملی کره ایفا می‌کند. با این حال، هواداران تاتنهام نسبت به دعوت سون به تیم ملی زمانی‌که جدال برای کسب رتبه بهتر در لیگ برتر در انگلیس اهمیت دارد، دیدگاه منفی دارند.

باشگاه تاتنهام گفت: سون نیاز به استراحت دارد. تیم ملی کره سون را درحالی دعوت کرد که نیاز به استراحت داشت؛ حتی با وجود اینکه این تیم به جام جهانی صعودش را قطعی کرده بود.

هواداران این باشگاه نیز می‌گویند سون می‌تواند نقش پررنگی در بردهای تاتنهام داشته باشد و حضور او برای بازی‌های کره‌جنوبی که در اصل تدارکاتی شده است منطقی نیست.