۰ نفر

مشکلات تیم ملی در آستانه بازی با کره جنوبی؛

اسکوچیچ، مرد بدون دفاع!

۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۳۲
کد خبر: 619641
اسکوچیچ، مرد بدون دفاع!

تیم ملی با وجود قطعی کردن صعود به جام جهانی، مشکلات زیادی برای بازی پیش رو دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ بعد از محرومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان به مدت دو جلسه، روز گذشته شجاع خلیل‌ زاده هم به علت مصدومیت زمین بازی تیمش را ترک کرد. همچنین مجید حسینی، مدافع کایسری اسپور طی هفته اخیر، به علت مصدومیت شدید از تمرینات تیمش دور بوده و سرمربی این تیم ترکیه‌ای حال او را وخیم گزارش کرده است.

از سوی دیگر، سیاوش یزدانی، مدافع تیم ملی از ابتدای ماه جاری به علت اعزام به خدمت سربازی از استقلال جدا و راهی ملوان انزلی در لیگ یک شده و در هیچ دیداری به میدان نرفته است. 

ضمن اینکه مرتضی پورعلی‌ گنجی، بعد از گذشت یک سال از مصدومیت، هنوز به میادین برنگشته است. در نبود این ۵ بازیکن، دراگان اسکوچیچ، بازیکنی مانند محمدحسین مرادمند را هم به علت اعزام به خدمت سربازی در اختیار ندارد تا علنا برای بازی پیش رو برابر کره جنوبی در راه مقدماتی جام جهانی، دراگان اسکوچیچ به جز عارف غلامی که از مصدومیتی طولانی بازگشته و مشخص نیست به تیم ملی دعوت شود، یوزها مدافع سرشناسی که سابقه بازی برای تیم ملی را هم در کارنامه ببیند، در اختیار نداشته باشند.

از طرفی به این نفرات، باید محرومیت سعید عزت‌اللهی هافبک دفاعی و صادق محرمی مدافع راست را هم اضافه کرد تا در بازی حیثیتی در سئول، فاز دفاعی تیم ملی قطعا با تغییرات عمده مواجه شود.