۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

پدیده با پرسپولیس توافق نکرده و پنجره این تیم بسته است!

۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۵۲
کد خبر: 616879
پدیده با پرسپولیس توافق نکرده و پنجره این تیم بسته است!

به نظر می رسد بدهی باشگاه پرسپولیس به پدیده هنوز تسویه نشده و این موضوع بازهم برای قرمزها مشکل ساز خواهد بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ با وجود اینکه چند هفته پیش اعلام شد دو باشگاه پرسپولیس و پدیده مشهد برسر پرداخت بدهی باشگاه پرسپولیس به این باشگاه مشهدی در جریان صدور رضایتنامه یحیی گل‌محمدی با هم به توافق رسیدند و توافقنامه امضا کردند اما در یکی دو روز گذشته باز هم شاهد این بودیم که مسئولان باشگاه پدیده اعلام کردند از پرسپولیس به فیفا به خاطر مطالبات خود شکایت خواهند کرد.

پیگیری‌های ما در این خصوص به این نتیجه رسید که طبق توافقی که بین طرفین صورت گرفته قرار بوده که از ۱۰ میلیارد بدهی باشگاه پرسپولیس به پدیده، دو میلیارد تومان همان زمان به این باشگاه مشهدی داده شود، یک میلیارد تومان هفته پس از توافق و بعد از آن ماهی یک میلیارد تومان هم پرسپولیسی‌ها به این باشگاه مشهدی پرداخت کنند. این در شرایطی است که طبق توافق صورت گرفته اگر هر زمان پرسپولیس نتوانست به ‌صورت ماهیانه مطالباتش را پرداخت کند باشگاه پدیده می‌تواند از این باشگاه شکایت کند. با این وجود یک علامت سوال بزرگ در این توافق وجود دارد و آن این است که به صورت شفاهی بوده و طبق ادعای مسئولان باشگاه پدیده توافقی بین آنها و باشگاه پرسپولیس به امضا نرسیده است.

اسماعیل حیدرپور قائم مقام باشگاه پدیده در مورد این مسئله گفت: با باشگاه پرسپولیس توافقی کردیم اما امضا نشد. آنها می گفتند که به ما ۹ میلیارد تومان بدهی دارند اما ما روی ۱۰ میلیارد تومان توافق کردیم. قرار شد که ۲ میلیارد همان ابتدای کار به ما بدهند، یک میلیارد هفته بعد از آن و پس از آن ماهیانه یک میلیارد تومان به حساب ما واریز بکنند اما پس از پرداخت آن دو میلیارد تومان دیگر پول به حساب ما نیامده است.

وی ادامه داد: ما گفته بودیم که اگر پرسپولیس هر جا این طلب ماهیانه را پرداخت نکند به فیفا شکایت می‌کنیم. البته ذکر این نکته ضروری است که توافق انجام شده اما امضا نشده است و برای من هم جای تعجب دارد که چطور مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال این مسئله را نمی‌دانند. وقتی توافق نامه‌ای وجود نداشته چطور اجازه دادند قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس ثبت شود؟ ما با هم توافق شفاهی انجام دادیم اما چیزی امضا نشد.