۰ نفر

نویدکیا: تکلیف سهیمه آسیایی امسال را مشخص کنید

۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۰۱
کد خبر: 616289
نویدکیا: تکلیف سهیمه آسیایی امسال را مشخص کنید

سرمربی سپاهان از نمایش شاگردانش در تبریز در مقابل تراکتور ابراز رضایت داشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، بعد از تساوی 2-2 تراکتور و سپاهان در تبریز، محرم نویدکیا سرمربی جوان سپاهان که بعد از رد دو استعفایش همراه طلایی‌پوشان در سفر به تبریز بود، در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر شد و نسبت به نمایش شاگردانش واکنش نشان داد.

محرم نویدکیا در بخش ابتدایی صحبت‌هایش درباره عملکرد طلایی‌پوشان در نیمه اول گفت: درباره بازی اگر بخواهم منصفانه صحبت کنم باید بگویم در نیمه اول 5-6 موقعیت خوب داشتیم و در مقابل تراکتور یک فرصت داشت که در دقیقه 45 یا 46 بود که استفاده کرد و به گل تبدیل کرد، اما ما چند فرصت خیلی خوب داشتیم و استفاده نکردیم.

نویدکیا درباره شرایط مسابقه در نیمه دوم توضیح داد: در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند؛ ما حتی توپ را به تیر هم زدیم، اما بعد از اینکه گل دوم را خوردیم بازی معمولی انجام دادیم! با این‌حال خوشحالم در شرایط سختی که در چند روز گذشته داشتیم بازیکنان خیلی خوب به بازی برگشتند. بعد از گل دوم‌مان هم در 3-4 دقیقه پایانی فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم و تراکتور هم شانس بزرگی برای پیروزی در این بازی داشت و کار برای ما سخت بود.

وی افزود: امیدوار بودیم امتیاز کامل را بگیریم، فکر می‌کنم کسانی که بازی را دیدند نیمه دوم بازی خیلی جذابی بود و حیف است که تماشاگران در ورزشگاه حضور ندارند؛ امیدوارم تراکتور رو به جلو برود و از این شرایط خارج شود و برای خودمان هم همین شرایط را آرزو می‌کنم.

سرمربی سپاهان در واکنش به اشتباهات خط دفاعی تیمش گفت: من در فوتبال اعتقادی به اشتباه فردی ندارم. به نظر من تمام تیم مقصر است؛ اشتباه فردی در فوتبال درست نیست و بازیکنان باید تلاش کنند که وظایف خود را به درستی انجام دهند. ما روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم  که کاری هم نمی‌شد انجام داد، فقط روی یک موقعیت معمولی گل خوردیم، بازیکن ما سُر خورد و مقصر نبود. یک بار دیگر هم تکرار می‌کنم، اگر بازیکنی هم اشتباه کرده باشد، من اعتقادی به اشتباه فردی در فوتبال ندارم.

محرم نویدکیا درباره ادامه همکاری‌اش با سپاهان توضیح داد: صحبت‌هایی انجام شد، شفاهی و کتبی کناره‌گیری خودم را اعلام کردم، اما باشگاه قبول نکرد؛ صحبت‌هایی مطرح شده که درون خانوادگی است و تلاش می‌کنیم که اتفاق بدی برای سپاهان رخ ندهد.

او با اشاره به شرایط تیم‌های آسیایی گفت: فدراسیون و سازمان لیگ باید تکلیف تیم‌های حاضر در جام باشگاه‌های آسیا را مشخص کنند؛ اگر این اتفاق رخ دهد می‌توانیم بهتر برنامه‌ریزی کنیم تا در جام باشگاه‌های آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم و روی آن رقابت‌ها تمرکز کنیم.

نویدکیا درباره شرایط دو تیم بعد از تغییرات انجام شده در مسابقه امروز پاسخ داد: من چند روز سر تمرینات نبودم و موضوع این است که یک سال و نیم است که با تیم کار کردم و امروز بازیکنان باید همان کارهای قبلی را انجام می‌دادند؛ فکر می‌کنم که نیمه اول، نیمه معمولی بود و در نیمه دوم تراکتور تلاش کرد موقعیت‌های بهتری برای خودش ایجاد کند.

سرمربی سپاهان در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: در عرض چند روز نمی‌توان تغییرات اساسی در تیم ایجاد کرد؛ نسبت به گذشته تراکتوری‌ها سعی کردند در بخش هجومی بهتر بازی کنند، چند بازیکن آنها جابه‌جا شده بود و انگیزه آنها بالاتر رفته بود.