۰ نفر

پاسخ هالک ایرانی به اتهام فتوشاپ : ۳۵ کیلو وزن کم کردم

۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۴۵
کد خبر: 615922
پاسخ هالک ایرانی به اتهام فتوشاپ : ۳۵ کیلو وزن کم کردم

سجاد غریبی نامی است که این روزها زیاد می شنویم، ورزشکار ملقب به هالک ایران که در پیش درآمد نبرد اصلی با مارتین فورد شکست سنگینی خورد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه،  سجاد غریبی چند سال پس از معرفی خود به عنوان هالک ایران در صفحات اجتماعی، بالاخره در دنیای واقعی برای اولین بار رو به روی دوربین ها قرار گرفت و در پیش درآمد نبردی که باید سیزدهم فروردین ماه برگزار شود مقابل حریف خود ایستاد و مطابق رسمی که در نبردهای اینچنینی وجود دارد برای رقیب خود شاخ و شانه ای در دنیای واقعی کشید که با ضربه دست مارتین فورد چند متر به آن طرف تر پرت شد. رسانه ای شدن فیلم این اتفاق باعث شد تا انتقادات فراگیر عجیب و غریبی علیه این ورزشکار بوشهری در صفحات اجتماعی به راه بیفتد و کاربران مختلف به شوخی و جدی خواستار بازگشت او به ایران شوند تا اتفاق بدتری برای او نیفتد. سه روز پس از این اتفاق، سجاد غریبی در صفحه اجتماعی خود با مخاطبانش صحبت کرد و درباره واقعه مورد نظر از خود دفاع کرد. او گفت:

به من گفته بودند هرگونه درگیری فیزیکی غیرقانونی است

قرار بود من ساعت یازده پیش از ظهر با حریفم روبرو شوم پیش از آن به من گفته بودند حق هیچ گونه برخورد و حرکت اضافی ندارید. یک دستورالعمل بود که به من ارائه داده بودند. ولی متاسفانه وقتی روبروی هم ایستاده ایم او با حرکتی ناجوانمردانه و غیر ورزشی و قطعاً غیر قانونی من را هل داد این چیزی بود که به ما گفته بودند هرگز نباید اتفاق بیفتد. روی این موضوع تاکید بسیاری داشتند گفته بودند فقط یک دقیقه روبروی هم قرار می گیرید و فیلمبرداری می شود، در این میان حرکت اضافه‌ای نباید اتفاق بیفتد.

پاسخ هالک ایرانی به اتهام فتوشاپ:۳۵ کیلو وزن کم کردم

حرکت مارتین فورد ناجوانمردانه و غیرقانونی بود

آن طور که همه دیدند مارتین فورد من را غافلگیر کرد و آن اتفاق افتاد در حالی که من اصلا آمادگی این جریان را نداشتم آن حرکت و فیلم آن واکنش های زیادی به دنبال داشت هر چند من معتقدم عزت و ذلت به دست خداوند است. آنجا من متوجه مقصود سازمان بوکس استار که این بازی را برگزار خواهد کرد شدم، حریف من، مارتین فورد آنقدر ترسو هست که جرأت نمی کرد یک لحظه بعد از آن اتفاق روبروی من قرار گیرد. در هر صورت این پایان ماجرا نیست.

ای کاش مرده بودم اما شرمنده مردم ایران نمی شدم

من با توجه به شرایطی که پیش آمد از دیروز تا حالا نتوانستم بخوابم، من شرمنده مردم ایران و آن روز آرزوی مرگ خود را کردم. دائم با خودم می گویم ای کاش مرده بودم اما این اتفاق هرگز نمی افتاد تا من را شرمنده مردم کشورم کند. من با خرج خودم به اینجا آمدم و هیچکس از من نپرسید حالت چطور است آیا برای رویارویی با حریف خود آماده ای؟ من خیلی تنها بودم و کسی نگفت در این تنهایی نیاز به کمک دارم یا خیر؟

او بالای ٩ اسپانسر دارد اما من یک مربی هم ندارم

مارتین بالای ٩ اسپانسر دارد اما من حتی یک مربی درست و حسابی بالای سر خودم ندارم. من مسابقه مهمی در پیش دارم اما هیچ کسی حتی از من یک احوالپرسی ساده هم نکرد. متاسفانه وقتی سجاد غریبی به زمین افتاد خیلی ها بلند شدند، خیلی ها بیدار شدند.

برای من یک بازی ساختند

این حق من نیست، با این همه ناسزایی که به من و خانواده ام گفته شد دلم شکسته و حق من این نبود که این‌گونه با من رفتار کنند. برای من یک بازی طراحی کرده بودند و بدون اینکه بدانم من را داخل آن بازی کردند، اما خب عیبی ندارد، هر چند تنها هستم اما من هم برای خودم خدایی دارم.

غریبی در این مصاحبه هیچ اشاره‌ای به اتهامات مربوط به تغییرات خود نکرده و تنها گفته که برای این نبرد ۳۵ کیلو وزن کم کرده است.

پاسخ هالک ایرانی به اتهام فتوشاپ:۳۵ کیلو وزن کم کردم

مریض شدم و وضعیت بدنی بدی پیدا کرده بودم

خدا شاهد است که در ده روزی که من به دبی آمدم، مریض شدم و هم از نظر بدنی و هم از نظر تغذیه شرایط بسیار بدی پیدا کردم. من حتی این را به سازمان هم اعلام کردم. من تمرینات خوبی نداشتم و اینجا هم مجبور شدم به دلیل گرانی هتل های دبی، پیش یکی از دوستانم حضور پیدا کنم.

من ۳۵ کیلو وزن کم کردم

شاید خیلی ها نخواهند من را ببینند اما من برای این مبارزه از جان و خونم گذشتم. من ۳۵ کیلو وزن کم کردم و این چیز کمی نیست. برای ورزشکاری که باید در مبارزه ای به این مهمی حضور پیدا کند ۳۵ کیلو وزن کم کردن اتفاقی بسیار بد و غیرقابل باور است.

احساس می کنم تنهاترین آدم زمین هستم

از آن روز من احساس می کنم که تنهاترین انسان روی زمین هستم، متاسفانه من را فریب دادند و ناجوانمردانه این نمایش را برگزار کردند. به من گفتند هیچ حرکتی نکن اما آن طور من را غافلگیر کردند تا این وضعیت بر من پیش بیاید. حالا هر حرفی که می خواهند پشت سر من بزنند و هر کمپینی که لازم می‌دانند علیه من شکل دهند اما برای من فقط این مهم است که الان رو سیاه هستم، شرمنده مردمم و نمی توانم به چشم آنها نگاه کنم.

خدا می داند در دبی بر من چه گذشت

من راضی نشدم که شرکت ها و سازمان های خارجی اسپانسر من باشند خدا می‌داند که در دبی بر من چه گذشت، آن هم با یک وعده غذا و سه، چهار ساعت خواب! این اتفاق باعث شد که روحیه بسیار ضعیفی پیدا کنم آنقدر که الان احساس پوچی می کنم، این روزها کاملا به هم ریخته ام اما قول شرف می‌دهم که این حرکت را جبران کنم. کاری که با من کردند بدون پاسخ نمی‌ماند در پایان از همه مردم ایران عذرخواهی می کنم. خدا می داند که به من گفته بودند فقط روبروی هم قرار میگیریم و هیچ حرکت اضافه ای نخواهیم داشت، حتی من کفش ورزشی هم نپوشیده بودم، به هر حال شرمنده همه مردم هستم و قول می دهم که این حرکت را جبران کنم.