۰ نفر

آخرین شانس قهرمانی نوراللهی و قایدی در امارات

۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۰۷
کد خبر: 615338
آخرین شانس قهرمانی نوراللهی و قایدی در امارات

یاران احمد نوراللهی و مهدی قایدی برای باقی ماندن در کورس قهرمانی به دنبال پیروزی در دیدار امروز خود مقابل شارجه خواهند بود.

آخرین شانس قهرمانی نوراللهی و قایدی در اماراتیاران احمد نوراللهی و مهدی قایدی برای باقی ماندن در کورس قهرمانی به دنبال پیروزی در دیدار امروز خود مقابل شارجه خواهند بود.

به گزارش ورزش سه، هفته هفدهم لیگ حرفه ای امارات امروز با سه تقابل به پایان می رسد که در آن الوحده در ورزشگاه آل نهیان به مصاف الوصل خواهد رفت، بنی یاس با الظفره دیدار خواهد کرد و در آخرین دیدار هفته هم الشارجه و میزبان شباب الاهلی خواهد بود.

تیم الوحده که در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد امیدوار است در تقابل با میهمان خود الوصل بتواند شانس خود را برای عنوان قهرمانی حفظ کند.

با توجه به اختلاف ۹ امتیازی الوحده با تیم صدرنشین، سه امتیاز دیدار امروز اهمیت زیادی برای بازیکنان این تیم دارد. عنابی پوشان با تکیه بر توانایی های مثلث خطرناک تیم‌شان با حضور ژائو پدرو، عمر خربین و فابیو پرتغالی باید روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کنند تا بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند.

شباب الاهلی و الشارجه نیز که هر دو با ۳۰ امتیاز، در رتبه های سوم و چهارم جدول قرار دارند امروز در دیداری سخت به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ پیروزی در دیدار امروز آخرین امید دو تیم برای رسیدن به العین صدرنشین خواهد بود و دو تیم می‌دانند که یک تساوی یا باخت، پایانی بر رویای رقابت آنها برای کسب قهرمانی خواهد بود.

سرمربی شارجه امیدوار است که کایوی برزیلی پس بازی جام حذفی مقابل الوصل، بار دیگر گلزنی کند و مالانگو هم برای پایان دادن به ناکامی هایش به تور دروازه برسد. همچنین کارتابیا آرژانتینی اولین امید شباب الاهلی برای گلزنی در بازی امروز محسوب می‌شود.

در دیگر مسابقه این هفته لیگ امارات بنی یاس به دنبال این است که با پیروزی در تقابل با الظفره، تلخی حذف از جام نخست وزیری در مرحله نیمه نهایی را فراموش کند.

این تیم امیدوار است با کسب سه امتیاز در بازی امروز به جایگاهش در جدول رده بندی بهبود ببخشد و لبخند را به هوادارانش بازگرداند؛ هر چند که بازیکنان این تیم باید برای حل مشکل هجومی و گلزنی تیم‌شان راه حلی پیدا کنند. از طرفی الظفره هم برای فرار از منطقه سقوط، راهی جز کسب سه امتیاز بازی امروز را نخواهد داشت.