۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

مجیدی، وریا را اخراج کرد

۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۱۲
کد خبر: 613741
مجیدی، وریا را اخراج کرد

کاپیتان استقلال در تصمیمی ناگهانی از سوی سرمربی این تیم در اختیار باشگاه قرار گرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در حالیکه آبی پوشان امروز نیز تمرینات خود را برای بازی با فجرسپاسی برگزار کردند، اتفاقی حاشیه ای باعث شد تا کاپیتان آبی ها از کوره در رفته و راهی رختکن شود.

داستان از این قرار است که در جریان تمرین درون تیمی، وریا غفوری در یک صحنه و به دلایلی که هنوز نامشخص است، به شدت عصبانی شده و پس از اینکه کاورش را از تن خارج کرده، آن را به زمین کوبیده و راهی رختکن شده است.

پس از این اتفاق، فرهاد مجیدی نیز کاپیتان تیمش را در اختیار باشگاه و کمیته انضباطی قرار داده تا بدین ترتیب غیبت وریا غفوری در دیدار برابر فجرسپاسی قطعی به نظر برسد.

غفوری در دو بازی گذشته برابر ذوب آهن و تراکتور، جای خودش را در ترکیب اصلی به صالح حردانی داد و اکنون نیز با اتفاقاتی که در تمرین امروز رخ داد، او برابر فجرسپاسی نیز غایب خواهد بود.

به نظر می رسد که این اتفاق باعث بروز حواشی بزرگی برای استقلال خواهد شد، آن هم در مقطعی از فصل که آبی پوشان در صدر جدول رده بندی حضور دارند.

همچنین صبح امروز اخباری مبنی بر استعفای فرهاد مجیدی از سمت مربیگری استقلال منتشر شد که محمد مومنی عضو هیئت مدیره آبی ها این خبر را تکذیب کرد. گفته می شد که مجیدی اعلام کرده است که در صورت اعزام حسین مرادمند و سیاوش یزدانی به خدمت سربازی، از سمت خود استعفا می دهد که البته این خبر از سوی نزدیکان این مربی تکذیب شد.

حال باید دید باشگاه استقلال در این خصوص چه تصمیماتی اتخاذ خواهد کرد و همانطور که پیش از این در اقتصاد آنلاین گزارش داده بودیم، رابطه کاپیتان و سرمربی استقلال از ابتدای فصل شکراب بوده است.