۰ نفر

دستمزد پیکه عامل جدایی راموس از رئال

۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۲۰
کد خبر: 613699
دستمزد پیکه عامل جدایی راموس از رئال

به نظر می‌رسد که جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، در جدایی سرخیو راموس از رئال مادرید بی‌تقصیر نبوده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه؛  راموس تابستان گذشته پس از سال‌ها حضور در رئال مادرید به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا و به پاری سن ژرمن ملحق شد. 

حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت اطلاعاتی را منتشر کرده که نشان می‌دهد دستمزد دریافتی پیکه از بارسلونا در این اتفاق بی‌تاثیر نبوده است. 

این روزنامه خبر داده که راموس در مذاکرات تمدید قراردادی که با مدیران رئال داشته به دستمزد دریافتی این هم تیمی قدیمی‌اش در تیم ملی اسپانیا از بارسا اشاره کرده و خواهان دریافت مبلغی در همان محدوده شده و این موضوع را علنا در مذاکرات مطرح کرده است. 

اسپورت مدعی شده که وقتی راموس شنیده که مبلغ دریافتی دقیق پیکه از بارسلونا چقدر است از این که این مدافع میانی چندین فصل دستمزدی بسیار بالاتر از او دریافت کرده بسیار ناراحت و عصبانی شده است. 

پیکه

همین موضوع باعث شده که او در مذاکراتش با مدیران رئال حاضر به کوتاه آمدن و عقب نشینی از درخواستش نشود و در نهایت این روند منجر به ترک سانتیاگو برنابئو از سوی این بازیکن شد. 

راموس در سال 2005 با قراردادی به ارزش 27 میلیون یورو از سویا به رئال مادرید پیوست و پس از 16 سال حضور در این تیم در نهایت به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شده و به پی اس جی رفت. 

هرچند دوران حضور این بازیکن در تیم مائوریسیو پوچتینو چندان موفقیت‌آمیز نبوده و تحت تاثیر مصدومیت‌های متعدد و طولانی‌مدت این بازیکن قرار گرفته که چند بازی بیشتر برای پی اس جی انجام نداده است.