۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

جدید ولی تکراری؛ حساب باشگاه استقلال بسته شد

۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۰۷
کد خبر: 608947
جدید ولی تکراری؛ حساب باشگاه استقلال بسته شد

اتفاقی که دیگر برای سرخابی ها عادی شده، بار دیگر رخ داد و یک مشکل جدید به مشکلات استقلال اضافه شد.

اقتصاد آنلاین – امیر جهانی؛ روز گذشته و پس از برتری مقابل پیکان در جام حذفی، بازیکنان تیم استقلال از مشکلات مالی تیم‌شان پرده برداشتند و مدعی شدند با سختی زیادی روبرو هستند. تا جایی که فرهاد مجیدی هم در کنفرانس پس از بازی، این مشکلات گفت و اینکه اوضاع استقلال خوب نیست.  پیگیری‌ها نشان می‌دهد دلیل این اظهار نظرها این است که حساب باشگاه استقلال به دلیل بدهی مالیاتی مسدود شده است و به همین دلیل نتوانسته به تعهداتش در قبال پرداختی‌ها عمل کند.

از طرفی، پرداخت مطالبات ارزی خارجی‌های استقلال دست این باشگاه را بسته است. قرار بود یک ماه پیش بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود ولی به امروز و فردا موکول شد. پیش از بازی دیروز مقابل پیکان درصد کمی از مطالبات پرداخت شد تا بازیکنان پس از بازی تصمیم بگیرند در رابطه با مشکلات صحبت کنند.

این درحالی است که خود مصطفی آجرلو، مدیرعامل استقلال دیروز در گفت‌وگو با برخی از رسانه‌ها از یکسری مشکلات بزرگ در این باشگاه یاد کرد ولی مدعی شد که سعی خواهند کرد استقلال را به آرامش برسانند. این برای نخستین بار در این فصل است که آجرلو تحت فشار گرفته است و به دنبال این بوده که بتواند هر طور شده به بازیکنان پرداختی داشته باشد

.گفتنی است بخش دوم موعد پرداختی‌ها به بازیکنان در ماه اسفند است که حتی بیشتر از مطالبات این سری است و مشخص نیست باشگاه استقلال بتواند از عهده آن بر بیاید یا نه و به هیمن دلیل احتمالا مشکلات استقلال به این زودی حل نخواهد شد.