۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

گاف جدید پرسپولیسی ها کار دستشان می دهد؟

۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۱۶
کد خبر: 608446
گاف جدید پرسپولیسی ها کار دستشان می دهد؟

باشگاه پرسپولیس درحالی اقدام به تغییر اسپانسر نموده که قرارداد با حامی قبلی هنوز اعتبار دارد.

اقتصاد آنلاین- امیر جهانی؛ روز گذشته و ساعاتی پیش از آغاز بازی سوپرجام میان پرسپولیس و فولاد بود که طریق سایت رسمی پرسپولیس اعلام شد این باشگاه ضمن پایان همکاری با بانک گردشگری با شرکت ایرانسل به عنوان اسپانسر جدید قرارداد همکاری امضا کرده است اما ظاهراً این طور نیست و قرارداد باشگاه پرسپولیس با بانک گردشگری به عنوان حامی مالی این باشگاه فسخ نشده است.

 همین مسئله باعث شد که پیگیر این ماجرا شویم و متوجه شویم که بانک‌گردشگری مدعی است که هیچ توافقی با باشگاه پرسپولیس برای فسخ قراردادش نداشته و قرارداد این بانک با باشگاه پرسپولیس به عنوان اسپانسر حداقل تا روز گذشته هنوز فسخ نشده بود و باشگاه پرسپولیس نباید خبر فسخ قرارداد و امضای قرارداد با ایرانسل را منتشر می‌کرد.

 تا جایی که شنیده می‌شد که روز گذشته نماینده بانک گردشگری به سیرجان اعزام شد تا اگر روی پیراهن‌های پرسپولیس به جای تبلیغ این بانک، تبلیغ ایرانسل باشد روی تبلیغات جدید چسب زده شود چون هنوز همکاری بانک گردشگری و باشگاه پرسپولیس به اتمام نرسیده است!

البته که پرسپولیسی‌ها در جریان شکست مقابل فولاد از اسپانسر جدیدشان رونمایی کردند و هنوز مشخص نیست که این اقدام پس از جلب رضایت بانک مذکور بوده یا اینکه ماجرا وارد یک دعوی بزرگ خواهد شد؛ آنهم در روزهایی که پرسپولیسی‌ها پرونده ی باز قضایی کم ندارند و شکایت اخیر علیرضا بیرانوند و عدم توانایی در ثبت قرارداد بازیکن جدید، تازه ترین مورد است

 با این همه به نظر می رسد که تا اینجای کار رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هیچ برنامه خاصی برای درآمدزایی به صورت مدون ندارد و فقط چند طرح و نقشه کاملاً بدون برنامه را دنبال می‌کند که در نهایت تبعات سنگینی را هم برای سرخپوشان به همراه خواهد داشت.

این موضوع زمانی نمود بیشتری پیدا می‌کند که همکاری دوباره پرسپولیس با ایرانسل اگر در شرایط خوبی بود باید همان زمان ادامه پیدا می‌کرد نه اینکه آن قرارداد در نهایت به فسخ منجر شود! و این سوال ایجاد می‌شود که آیا با این رویه و نبود برنامه مدون و اشتباهات پی در پی مدیریتی در بدنه باشگاه پرسپولیس، باز هم شاهد بدهی‌های مالی و اعتراض وسیع هواداران در آینده‌ای نه چندان دور خواهیم بود؟