۰ نفر

ستاره جوان منچستر یونایتد همچنان در بازداشت پلیس

۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۰:۳۹
کد خبر: 606235
ستاره جوان منچستر یونایتد همچنان در بازداشت پلیس

میسون گرین‌وود، بازیکن فوتبال منچستریونایتد به اتهام تجاوز جنسی و تهدید به قتل بازداشت شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، در اوایل هفته جاری بود که هریت رابسون، نامزد میسون گرین‌وود تصاویری عجیب و غرق در خون از خود منتشر کرده و اعلام کرد توسط این بازیکن جوان و انگلیسی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. باشگاه منچستریونایتد به سرعت میسون گرین‌وود را از شرکت در تمرینات این تیم منع کرد و این ستاره جوان ساعتی بعد توسط پلیس شهر منچستر دستگیر شد.

اما حالا پلیس این شهر در بیانیه ای به تشریح جرم های این بازیکن پرداخته و اعلام کرد میسون گرین‌وود تا فردا در بازدداشت خواهد بود.  مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار این ستاره آینده دار خواهد بود و میسون گرین‌وود دوباره چه زمان می تواند فرصت حضور در میادین و ترکیب منچستریونایتد را پیدا کند.

 

میسون گرین‌وود2

پلیس منچستر در بیانیه ای اعلام کرد: "به کارآگاه های پلیس فرصت بیشتری داده شد تا با مردی ۲۰ ساله که به ظن تجاوز و تعرض به یک زن دستگیر شده بود، صحبت کنند. مرد مظنون، بعدازظهر یکشنبه ۳۰ ژانویه پس از انتشاری تصاویر و ویدیوهایی در رسانه های اجتماعی آنلاین توسط یک زنی مبنی بر گزارش حوادث خشونت فیزیکی، بازداشت شده است. در ادامه قضات اجازه تمدید این بازداشت را تا فردا (چهارشنبه دوم فوریه) دادند و این کرد همچنان مورد بازجویی قرار می گیرد. پس از تحقیقات و تا این لحظه، این شخص به ظن تجاوز جنسی و تهدید به قتل دستگیر شده است."