۰ نفر

اسکوچیچ: با تمام توان به مصاف امارات می‌رویم

۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۴۴
کد خبر: 605727
اسکوچیچ: با تمام توان به مصاف امارات می‌رویم

سرمربی تیم ملی ایران می گوید بازیکنانش باید در بازی فردا برابر امارات و بازی‌های آینده هم با تمام توان کار کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل امارات در انتخابی جام جهانی گفت: همانطور که می‌دانید کار صعود در دیدار با عراق یک‌سره شد و کار تمام شد اما امیدوارم بازیکنان بدانند که در هر بازی نماینده کشورشان هستند و باید با تمام وجود پا به میدان بگذارند. امیدوارم تیم ملی فردا مقابل امارات خوب بازی کند. سابقه بازی مقابل این تیم را داریم و انتظار بازی سختی را داریم. امیدوارم فردا هر چه در توان داریم بگذاریم و مردم را خوشحال کنیم. برای بازی فردا علیرضا بیرانوند را به علت کرونا و شجاع خلیل زاده را به علت دو کارته بودن در اختیار نداریم.

اسکوچیچ درباره نیمکت نشینی بیرانوند بعد از دیدار با سوریه پس از چندین سال حضور در ترکیب ثابت و انتخاب عابدزاده به عنوان نفر اول تیمش در درون دروازه و مشخص شدن تکلیف نفر شماره یک تیم ملی در جام جهانی گفت: موضوعی که مطرح کردید مربوط به پنج، شش سال قبل نیست. تحت هدایت من هم بیرانوند مدت زیادی دروازه‌بان اول بود. موضوع مهم این است که کدام دروازه‌بان در آن زمان در شرایط آرمانی خود باشد و در درون دروازه قرار بگیرد. هر دروازه‌بانی که در درون دروازه قرار بگیرد خیالم راحت است. دروازه بان های ما رفتار دوستانه‌ای با همدیگر دارند.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه بعد از قطعی شدن صعود تیمش، قصد استفاده از سایر بازیکنان در ترکیب اصلی تیم ملی دارد یا خیر گفت: هر زمانی که به عنوان نماینده ایران بازی می‌کنیم، بهترین و قوی‌ترین تیم را به میدان می‌فرستیم. شاید در بازی‌های دوستانه تصمیم متفاوتی بگیرم اما در بازی فردا با تمام قوا وارد زمین می‌شویم. برای ما مهم است که بازی‌ها را با امتیاز کامل تمام کنیم. پیامی که برای بازیکنان دارم این است که از هر گونه غفلت و سهل‌انگاری دوری کنند. به عنوان رهبر این تیم وظیفه دارم پیامی را به بازیکنان بدهم و در این دیدار هم می‌گویم که با قدرت و جدیت به میدان بروند.

وی ادامه داد: امیدوارم بازیکنانم آگاه باشند که باید در بازی فردا با تمام وجود بازی کنند. امیدوارم مانند بازی با عراق پایان خوبی داشته باشیم. برای تمام مردم آرزوی سلامتی دارم. این پیام را می‌دهم که برای خوشحالی آن‌ها وارد زمین می‌شویم. خیلی امیدوارم که موضوع کرونا باعث نشود که برنامه‌های ما به هم بریزد و ناچار به تغییر در برنامه‌ریزی شویم.