۰ نفر

اسکوچیچ: با برانکو ارتباطی ندارم

۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۱۸
کد خبر: 605235
اسکوچیچ: با برانکو ارتباطی ندارم

دراگان اسکوچیچ می‌گوید هیچ چیزی بدتر از هم‌گروهی تیم ملی ایران با کرواسی نخواهد بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  ورزش سه، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران که تیمش را سریع‌تر از سایر تیم‌های آسیایی به جام جهانی هدایت کرد، در گفت‌وگوی تازه‌ای که با NoviList رسانه کروات داشته، می‌گوید که پیروزی در تیم ملی حاصل انگیزه بالای بازیکنان و هم‌چنین شناخت او از فوتبال ایران بوده است.

* صبح بعد از پیروزی، احساس فوق العاده دارد

اسکوچیچ در ابتدای صحبت‌هایش گفت: هیچ احساسی بهتر از بیدار شدن در صبح بعد از پیروزی نیست اما من حتی شب‌ها بعد از بازی‌ها زیاد نمی‌خوابم. البته احساسات هنوز وجود دارد، اما من در مورد این چیزها کاملاً منطقی هستم. بعد از بازی یک مهمانی واقعی در استادیوم برپا شد، نگوییم هرج و مرج ولی حالا ما از کرونا می‌ترسیم. قبل از دیدار با عراق، ما پنج بازیکن داشتیم که نمی‌توانستیم روی آنها حساب کنیم. سوال این است که بعد از آن جشن بزرگ حالا چه چیزی در انتظار ما است؟ کرونا دور ماست و بعد از بازی هواداران زیادی در زمین حضور داشتند. جشن‌هایی در خیابان‌ها برگزار شد و من بسیار خوشحالم که باعث شادی مردم شدیم.

* تمام شب پیام‌های تبریک می‌خواندم

سرمربی تیم ملی در مورد اتفاقات بعد از بازی اضافه کرد: از سفیر کرواسی در تهران و از سفیر ایران در زاگرب پیام تبریک دریافت کردم. اساتیدم از دانشگاه زاگرب و هم‌چنین هم‌تیمی‌هایم از لاس پالماس با من تماس گرفتند. تمام شب پیام‌ها را خواندم و برخی به‌خصوص، مرا تحت تأثیر قرار دادند.