۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

سردار نیم فصل دوم در بوندسلیگا؟

۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱:۰۸
کد خبر: 605101
سردار نیم فصل دوم در بوندسلیگا؟

این احتمال وجود دارد که مهاجم تیم ملی زودتر از موعد راهی لورکوزن شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ هفته گذشته بود که خبر رسید سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت روسیه با باشگاه بایرلورکوزن قراردادی پنج ساله به امضا رسانده ودر انتهای فصل به صورت آزاد راهی فوتبال آلمان می‌شود.

همانطور که قابل حدس بود، این انتقال برای مدیران باشگاه زنیت که به دنبال کسب درآمد از این ملی پوش ایرانی بودند، بسیار گران تمام شد و حتی برخی رسانه‌های روس اخیرا شایعه کردند که در واکنش به این تصمیم، آزمون درادامه فصل به تیم دوم زنیت منتقل می‌شود. 

هرچند که این تصمیم خیلی مغرضانه خواهد بود. به همین دلیل سایت اسپورت ۲۴ پیش بینی کرده که سردار آزمون با پرداخت ۲ یا ۳ میلیون یورو از سوی لورکوزن در همین زمستان خریداری شود تا در ادامه همین فصل برای تیم جدیدش به میدان برود و نه از فصل آینده. البته که این رقم بسیار پایین‌تر از حد انتظار باشگاه زنیت برای فروش این بازیکن محسوب می‌شود.

 حالا همه در انتظار خبر رسمی جدایی سردار از زنیت هستند و اینکه آزمون از چه زمانی به لورکوزن منتقل می‌شود تا در تمرینات این باشگاه آلمانی شرکت کند. انتقال زودهنگام و احتمالی که برای هواداران فوتبال در ایران، نیم فصل دوم بوندس‌لیگا را تبدیل به لیگی جذاب و قابل پیگیری خواهد کرد.