۰ نفر

عصبانیت زیر پوستی مدیر پرسپولیس از یحیی گل محمدی

۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۰۱
کد خبر: 604990
عصبانیت زیر پوستی مدیر پرسپولیس از یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی پس از برانکو ایوانکوویچ دومین مربی‌است که هواداران پرسپولیس به‌خاطرش تجمع می‌کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، دو فصل پیش و در تابستان ماجرای مربوط به جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس و پذیرش پیشنهاد باشگاه الاهلی عربستان منجر به یک بلوای کشدار در خیابان شیخ بهایی تهران و تجمع هوادارانی شد که حضور مکررشان در کوچه‌ پانزدهم و جایی که باشگاه پرسپولیس در آن واقع است منجر به شکایت همسایگان شد.

در یکی از سخت‌ترین روزهای سال تعدادی از هواداران پرسپولیس در ابتدا مقابل مجلس و سپس در مقابل درِ باشگاه به تجمع و تحصن پرداخته‌ و خواستار گفت‌وگو با رضا درویش مدیرعامل باشگاه شدند. مدیری که تازه دو هفته است است وارد این باشگاه شده و تا به خودش بیاید که در باشگاه چه خبر است، مشکلات بزرگ مالی و  اداری بر سر او آوار شده است.

در حال حاضر بزرگترین مساله درویش جلب رضایت یحیی گل محمدی سرمربی تیم است که از روز چهارشنبه اقدام به ترک تمرینات و یک سفر خارجی کرده و به جز یک گفت‌وگوی کوتاه با برنامه ورزش و مردم درباره اقدامی که صورت داده هیچ جمله دیگری بر زبان نیاورده است. رفتاری که البته باعث ناراحتی و عصبانیت مدیرعامل باشگاه نیز شده اما او فعلا در موقعیتی نیست که بخواهد دست به اقدامات تنبیهی علیه سرمربی پرسپولیس بزند، به خصوص که امروز هوادارانی که مقابل مجلس و باشگاه تجمع کرده بودند اصل حرف‌شان "حفظ گل محمدی" بود و این‌که او خط قرمز آن‌هاست.