۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می دهد؛

در تبریز کسی از تراکتور خبر ندارد!

۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۴۶
کد خبر: 602038
در تبریز کسی از تراکتور خبر ندارد!

با وجود انتشار اخبار واگذاری باشگاه تراکتور به شرکت ملی مس، هنوز هیچ اتفاقی در این زمینه رخ نداده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ بیش از ۱۰ روز از زمانی که خبر واگذاری باشگاه تراکتور از زنوزی به مس سونگون منتشر شد می‌گذرد، اما این باشگاه هنوز کاملا در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

این درحالی است که نقل و انتقالات زمستانی کم کم آغاز می‌شود، تیم‌ها گزینه‌های خود را بررسی می‌کنند اما تراکتور همچنان درگیر مسائل مدیریتی واگذاری است. هر چند مشتری‌های زیادی برای بازیکنان سرشناس این تیم وجود دارد و استقلال، پرسپولیس و تیم‌های دیگر خواهان آن‌ها هستند اما اینکه کادر فنی تراکتور تمایل به جذب چه بازیکنانی دارد نه مشخص است و نه امکان پذیر.

 اکنون پنجره نقل و انتقالات تراکتور بسته است و زمان طلایی برای پرداخت مطالبات در حال از دست رفتن اما تنها چیزی که فعلا عاید این باشگاه پر هوادار شده دعوای نمایندگان استان کرمان و آذربایجان در مجلس شورای اسلامی بر سر واگذاری این باشگاه به شرکت ملی مس ایران است.

پیش از این ابهامات و البته مسائلی که در این واگذاری کارشناسی نشده را به صورت مفصل در اقتصاد آنلاین  بررسی کردیم اما از آنجایی که هیچ اتفاق تازه ای در این زمینه رخ نداده، از با جواد ششگلانی، رییس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی آخرین تغییر و تحولات در این باشگاه را جویا شدیم، اما پاسخ‌های واضحی از او دریافت نشد.

 ششگلانی، درباره وضعیت فعلی تراکتور گفت: "ما از هیچ چیز اطلاع نداریم و در این باره باید از مسئولان مس سونگون و نمایندگان مجلس سوال کنید. اینکه چه زمانی واگذاری انجام می‌شود و وضعیت تراکتور مشخص خواهد شد، در حیطه مسئولیت ما نیست، خودشان هماهنگی‌ها را انجام داده اند، توافق اولیه صورت گرفته اما طی شدن روال قانونی زمان خودش را می‌طلبد. فرصت تراکتور درحال از دست رفتن است اما من هیچ صحبتی با مسئولان مس نداشته‌ام."

وی افزود: "زنوزی پیشتر هم اعلام کرده بود که هر زمان بخواهند من باشگاه را تحویل می‌دهد و حتما تا آن زمان مشکلات را خودش مدیریت می‌کند. من فقط می‌دانم در این خصوص هماهنگی‌هایی انجام شده اما اینکه جزییات شامل چه چیز‌هایی می‌شود را باید از استاندار سوال کنید!"