۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

کرونایی های استقلال چه کسانی بودند؟

۲۸ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۵۱
کد خبر: 601063
کرونایی های استقلال چه کسانی بودند؟

اسامی بازیکنان کرونایی استقلال که تعدد زیاد آنها باعث لغو شدن بازی با پیکان شد، لو رفت.

اقتصاد آنلاین – امیر جهانی؛ روز گذشته و پس از اعلام خبر شیوع ناگهانی ویروس کرونا در اردوی استقلالی ها، این باشگاه با ارسال نامه ای به سازمان لیگ رسما خواهان لغو بازی با پیکان در جام حذفی شد. درخواستی که با توجه به صحت تست ها، با موافقت این نهاد مواجه شد هرچند که حریف آبی ها به شدت نسبت به اتخاذ این تصمیم اعتراض داشت. 

پس از اخذ تست اول، استقلالی ها برای اطمینان و اینکه مسئولان سازمان لیگ هم در جریان باشند، مراحل تست های دوم را در مرکز ایفمارک انجام دادند. سازمان لیگ هم پس از انجام تست‌ کرونای تیم استقلال زیر نظر آزمایشگاه مورد تایید ایفمارک اعلام کرد که ۱۷ بازیکن و یک عضو کادرفنی به کرونا مبتلا شده و به همین دلیل مسابقه برابر پیکان لغو و برگزاری آن به زمان دیگری موکول شده است.

هرچند که باشگاه استقلال به شدت به دنبال مخفی نگه داشتن نام بازیکنانی بود که تست آنها مثبت شده اما پیگیری های اقتصاد آنلاین نشان می دهد ارسلان مطهری، زبیر نیک نفس، عارف آغاسی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، امین قاسمی نژاد، کوین یامگا، وریا غفوری، جعفر سلمانی، رودی  ژستد، علیرضا رضایی، امیرحسین حسین زاده، محمد دانشگر، آرمان رمضانی  و سیدحسین حسینی بازیکنانی هستند که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. البته یک عضو کادرفنی و عکاس باشگاه هم در این آزمایشات، با تست مثبت مواجه شدند تا شمار کرونایی های تیم به ۲۰ نفر برسد.

از آنجایی که استقلالی ها در فهرست فعلی شان ۲۹ بازیکن دارند، مبتلا شدن ۱۸ نفر به کرونا دیگر چاره ای جز درخواست لغو بازی برای آنها نداشته و باید دید آیا با این وضعیت این تیم می تواند بازی با هوادار را برگزار کند یا آن هم لغو می شود.