۰ نفر

فدراسیون پرورش اندام‌ خبر داد؛

برگزاری مسابقات کاپ آسیا در کیش + عکس

۱۸ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۵۸
کد خبر: 597553
برگزاری مسابقات کاپ آسیا در کیش + عکس

مسعود روشنی سخنگوی فدراسیون بدنسازی از برگزاری مسابقات کاپ آسیایی در کیش خبر داد.

اقتصادآنلاین - امیر جهانی؛ طبق تقویم فدراسیون جهانی پرورش اندام اولین دوره مسابقات کاپ آسیا ۱۰ الی ۱۴ مارچ ۲۰۲۲(۱۹ تا ۲۳ اسفند ۱۴۰۰) به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد. در این مسابقات، ورزشکاران در رشته های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیتنس و فیزیک به رقابت با یکدیگر می پردازند.

در همین راستا فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران از پوستر رسمی اولین دوره مسابقات کاپ آسیا رونمایی کرد. طرح روی این پوستر اوورال های مسابقات جهانی ۲۰۲۱ در رشته های فیزیک کلاسیک، فیزیک، بادی بیلدینگ و بادی کلاسیک را نشان می دهد که فرشاد ولی پور از ایران در میان این قهرمانان دیده می شود.

سخنگوی فدراسیون بدنسازی در این باره گفت: «کمیته روابط بین الملل فدراسیون بدنسازی تمام تلاش خودرا برای حضور هرچه بیشتر کشورهادراین رویداد خواهد کرد. تلاش فدراسیون بدنسازی  استمرار مسابقات آسیایی  ‌میزبانی هرساله  آن خواهد بود.

روشنی درباره حواشی اخیر هم بار دیگر تاکید کرد: «فدراسیون درحال رایزنی با وزارت ورزش برای حضور بانوان فیتنس چلنج  در راستای موازین و قوانین جمهوری اسلامی ایران است که انشاالله این حضور باعث هم افزایی خواهد شد.»

مسابقات کاپ آسیا

مسابقات کاپ آسیا