۰ نفر

فریبا: منتظریم بعد از چند سال قهرمان لیگ شویم

۱۵ دی ۱۴۰۰، ۷:۲۹
کد خبر: 596552
فریبا: منتظریم بعد از چند سال قهرمان لیگ شویم

پیشکسوت استقلال گفت: رقابت بین مدعیان قهرمانی فشرده است ولی همه ما استقلالی‌ ها منتظر هستیم تا این تیم بعد از چند سال قهرمان شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، بهتاش فریبا در ارتباط با تساوی یک - یک استقلال برابر آلومینیوم اراک گفت: این بازی از لحاظ خلق موقعیت توسط دو تیم چیز خاصی نداشت و اکثر لحظات بازی به جنگ میانه میدان و پرش شدید هر دو تیم گذشت. استقلال می‌توانست 3 امتیاز مهم در اراک بگیرد اما در ثانیه‌های آخر برد را با مساوی عوض کرد.

وی در خصوص برخی انتقادها از سبک بازی استقلال و تمرکز این تیم برای استفاده از ارسال‌های بلند و ضربات ایستگاهی عنوان کرد: تیم‌ها به‌خوبی استقلال را آنالیز و سعی می‌کنند کناره‌های این تیم را ببندند. به عنوان مثال در این دیدار جعفر سلمانی که نمایش خوبی در این فصل داشته، مثل همیشه نبود و یامگا هم کار خاصی انجام نداد. وقتی کناره‌ها بسته می‌شود یک تیم مجبور است یا از عمق حمله کند، یا شوت بزند یا از ضربات ایستگاهی  و ارسال‌های بلند استفاده کند.

فریبا  یادآور شد: بعضی‌ها استقلال هر طور که بازی کند انتقاد می‌کنند. اگر استقلال زیبا بازی کند و نتیجه نگیرد، می‌گویند چرا نتیجه نگرفت و زیبا بازی کردن چندان مهم نیست. عکس این قضیه هم وجود دارد ولی استقلال فعلاً صدرنشین است و تا اینجا هم عملکرد خوبی از لحاظ امتیازگیری داشته است.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که «آیا این تیم در فصل جاری قهرمان خواهد شد؟» گفت: رقابت بین مدعیان قهرمانی فشرده است و چیزی از حالا قابل پیش‌بینی نیست ولی همه ما استقلالی‌ها منتظر هستیم تا این تیم بعد از چند سال قهرمان شود. امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

فریبا با اشاره به دیدار بعدی استقلال برابر مس رفسنجان خاطرنشان کرد: بدون شک این یکی از سخت‌ترین بازی‌های استقلال است. مس تیم منسجمی است و کادر فنی این تیم نیز حریفان را به‌خوبی آنالیز می‌کند. استقلال بازی سختی در پیش دارد و امیدواریم در خانه 3 امتیاز را بگیرد.