۰ نفر

اظهارات تلخ توخل درباره شرایط قهرمان اروپا

۹ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۵۹
کد خبر: 594778
اظهارات تلخ توخل درباره شرایط قهرمان اروپا

سرمربی چلسی در خصوص وضعیت تیمش صحبت کرد و مدعی شد که همه چیز ضد قهرمان اروپاست.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، شب گذشته تیم فوتبال چلسی مقابل برایتون در لحظات پایانی برد را با تساوی به پایان رساند تا ناکامی‌های اخیر خود را تکمیل کند. این تیم که ابتدای فصل را خیلی خوب آغاز کرد ولی در ماه گذشته آماری ضعیف از خود به ثبت رسانده و به خاطر کرونایی‌ها، مصدومیت و محرومیت‌ها فاصله زیادی با سیتی پیدا کرده است.

توخل پس از این بازی گفت: ما یک تصمیم فاجعه بار از سوی داور داشتیم و باید بازی ۲ بر صفر می‌شد. داور اصلا آن تصمیم خود را چک کرد و همه چیز بر ضد ما بود. ما در این مسابقه ۲ مصدوم دیگر دادیم.

سرمربی چلسی گفت: پنالتی که نگرفت یک جوک بود. واقعا یک جوک بود. او حتی به ویدیوچک ارجاع نداد و صحنه را ندید.

توخل به آمازون گفت: ما چندین بازیکن داریم که باید از مصدومیت‌ها و کرونا بازگردند. آسیب «ریس جیمز» برای ما یک ناراحتی فراوان بود. آندریاس کریستینسن هم یکی از بازیکنان مهم ما بود که مجبور به تعویض شد.

توخل در خصوص اینکه آیا هنوز مدعی قهرمانی است، اظهار داشت: چگونه ما باید مدعی باشیم؟ ما ۷ کرونایی داریم. ۵-۶ بازیکن داریم که بیش از ۶ هفته مصدوم خواهند بود. ما چگونه باید با این شرایط رقابت کنیم؟

وی ادامه داد: تیم‌های دیگر یک ترکیب کامل دارند و باید فکر کنیم که با اتفاقات احمقانه و با کووید و مصدومیت‌ها چگونه رفتار کنیم؟ این واقعیت تیم ماست.