۰ نفر

سرپرست فدراسیون تکواندو؛

برای برگزاری مجمع ۱۵ دی ماه آمادگی کامل داریم

۹ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰
کد خبر: 594717
برای برگزاری مجمع ۱۵ دی ماه آمادگی کامل داریم

فرامز کیانی‌ زاده گفت: دعوت‌نامه برای حضور اعضا ارسال و برای برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو آمادگی کامل وجود دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فرامرز کیانی‌زاده سرپرست فدراسیون تکواندو گفت: سجادی می‌توانست برای ریاست قبلی فدراسیون تا زمان برگزاری انتخابات حکم سرپرستی بزند ولی به دلیل جلوگیری از ایجاد شائبه و برگزاری انتخاباتی شفاف و عادلانه برای اینجانب حکم سرپرستی زده شد.

سرپرست فدراسیون تکواندو ضمن ادای احترام به شهید گمنام آرمیده در فدراسیون تکواندو افزود: شهیدان، ریشه در قلب و یاد مردم یک سرزمین دارند و هیچ وقت از خاطر مردم پاک نمی‌شوند. فرهنگ شهادت، همیشه در ایران زمین نیز جای داشته و همین باعث می‌شود که پرچم ایران اسلامی در سراسر جهان، برافراشته باشد.این عزیزان برای دفاع از این مرز بوم از جان خود گذشته و ما مدیون خون شهدا هستیم، ان‌شاءالله عمر، زندگی، اخلاق، رفتار و مرگ ما شهادت گونه و اهل بیتی باشد تا بتوانیم دِین خود را به خوبی نسبت به شهدا ادا کنیم.

وی در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون گفت: مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی طبق روال قانونی و در زمان مقرر خود انجام شده و گزارش آن نیز به وزارت ورزش ارسال شده است. کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران نیز در زمان مشخص و بر طبق دستورالعمل‌های مربوطه تشکیل شده و لیست نفرات نیز به وزارت ورزش اعلام شده است. دعوت‌نامه برای حضور اعضا ارسال و برای برگزاری مجمع فدراسیون در ۱۵ دی ماه آمادگی کامل وجود دارد.

کیانی‌زاده افزود: پنج نفر کاندید ریاست فدراسیون هستند که منتظر اعلام کتبی صلاحیت آنها از سوی وزارت ورزش برای حضور در مجمع هستیم.

سرپرست فدراسیون تکواندو گفت: هفته اول و دوم مسابقات لیگ برتر تکواندو انجام شد و روز جمعه نیز مسابقات لیگ نقش جهان را برگزار خواهیم کرد. روال عادی و امورجاری فدراسیون با نظم خوبی در حال انجام است و بر روند آن نظارت کامل دارم.