۰ نفر

مهدی پور: ۳امتیاز دیدار مقابل فولاد برای استقلال مهم بود

۸ دی ۱۴۰۰، ۲۲:۱۵
کد خبر: 594573
مهدی پور: ۳امتیاز دیدار مقابل فولاد برای استقلال مهم بود

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: فولاد خیلی خوب دفاع می کرد، تنها راه گلزنی به فولاد شوت از راه دور بود که توانستیم به گل برسیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مهدی مهدی پور پس از پیروزی استقلال مقابل فولاد اظهار داشت: خدا را شکر بازی سختی بود، تیم ما خیلی زحمت کشید، فولاد خیلی تیم خوبی بود و خیلی خوب دفاع می کرد، ما می توانستیم  با یک شوت از راه دور یا ضربه ایستگاهی به گل برسیم که این اتفاق هم افتاد.

وی افزود: لطف خدا بود که توانستیم برای تیمم مثمر ثمر باشم و این ۳ امتیاز برای ما خیلی مهم بود.

بازیکن استقلال در پاسخ به این سوال که خیلی وقت بود که چنین شوت هایی را ندیده بودیم؟ اظهار داشت: خدا راشکر که توانستم با این گل به تیمم کمک کنم.

مهدی پور در پاسخ به این سوال که پرسپولیس امروز سپاهان را برد و این کشمکش در جدول امسال سرانجام به قهرمانی استقلال منجر می شود و آیا مشکلی درباره مسائل مالی در تیم وجود دارد؟، گفت: به نظرم هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و تازه هفته دوازدهم است، نصف بیشتر لیگ باقی مانده و نه تیمی از کورس افتاده و نه تیمی قهرمان است، شرایط ما بالای جدول خوب است و باید این مسیر را ادامه دهیم. مسائل مالی را هم مسئولان دارند رسیدگی می کنند.

وی درباره زمین تمرین هم گفت: درباره زمین تمرین هفته پیش پرسیدید و جواب دادیم، درباره زمین تمرین هم دارند پیگیری می کنند و شرایط زمین تمرین ما خوب نیست.