۰ نفر

درخواست فرنگی‌ کاران برای ورود دبیر به مشکلات انتخابی

۶ دی ۱۴۰۰، ۹:۳۷
کد خبر: 593596
درخواست فرنگی‌ کاران برای ورود دبیر به مشکلات انتخابی

با ارائه برنامه از سوی کادر فنی کشتی فرنگی به نظر می‌رسد همکاری محمد بنا با فدراسیون تا المپیک 2024 ادامه پیدا کند.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  فارس، بعد از تغییر تابعیت علی ارسلان و رفتن او به صربستان، برخی از قهرمانان مدال‌آور المپیک و جهان کشتی فرنگی علیه محمد بنا آقای خاص کشتی ایران موضع گرفتند و انتقاداتی را به چرخه انتخابی کشتی فرنگی وارد کردند. 

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی و حمید سوریان نایب رییس فدراسیون در خصوص انتقادات مطرح شده هیچ واکنشی نداشتند و تنها رسول جزینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی بود که صحبت‌هایی را در این خصوص با روابط عمومی فدراسیون کشتی انجام داد. جزینی در این باره گفته بود: این رسم مردانگی نیست کسانی که خود روزی شاگرد، محمد بنا بوده‌اند و با زحمات وی در اردوهای تیم ملی به مدال جهانی و المپیک رسیده‌اند، حال به همه چیز پشت کنند و سال‌های گذشته را به فراموشی بسپارند.

البته این صحبت‌ها به همین جا ختم نشد و دوباره سعید عبدولی، قاسم رضایی و امید نوروزی با مصاحبه‌ها و انتشار پست‌هایی در فضای فضای این بار پیکان انتقادات را به سوی حمید سوریان پرتاب کردند. نوروزی سوریان را خطاب قرار داد و گفت: من از دوست عزیزم سوالی دارم که به آن جواب بدهد و بگوید برکنار کردن مربیان تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان برچه اساسی بوده است؟ این قهرمانان همچنین از علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی خواستند تا به موضوع کشتی فرنگی و مشکلات چرخه انتخابی ورود و همانند کشتی آزاد برای فرنگی نیز انتخابی برگزار کند.

با وجود این انتقادات، دبیر روز گذشته جلسه‌ای را با محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برگزار کرد تا برنامه‌های آقای خاص برای مسابقات قهرمانی آسیا، مسابقات جهانی صربستان و همین طور بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو مورد بررسی قرار بگیرد. با توجه به اینکه زمان زیادی تا بازی‌های المپیک 2024 پاریس نمانده، رییس فدراسیون کشتی جویای برنامه ریزی محمد بنا و کادر فنی در مورد حضور تیم ملی کشتی فرنگی برای این بازی‌ها شد و تصمیم بر آن شد تا کادر فنی کشتی فرنگی پس از بررسی‌های لازم، برنامه ی خود را تا پایان المپیک پاریس به فدراسیون کشتی ارائه دهد.

برگزاری این جلسه و همین طور ارائه برنامه از سوی بنا و کادر فنی حکایت از این دارد تلاش رییس فدراسیون این است تا المپیک پاریس با بنا ادامه همکاری دهد.