۰ نفر

عملکرد ناامید کننده جهانبخش در نیم فصل اول

۴ دی ۱۴۰۰، ۲۲:۵۴
کد خبر: 593148
عملکرد ناامید کننده جهانبخش در نیم فصل اول

یک رسانه هلندی عملکرد بازیکن ایرانی تیم فاینورد روتردام را در نیم‌فصل اول ناامید کننده توصیف کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سایت مجله elfvoetbal هلند با ارزیابی عملکرد بازیکنان تازه وارد لیگ برتر هلند در نیم فصل اول، درباره علیرضا جهانبخش، وینگر ایرانی تیم فاینورد روتردام نوشت:" او نتوانست انتظارات را برآورده سازد و ناامید کننده بود."

این سایت در مقدمه گزارش خود نوشت:" کمی قبل از شروع فصل، به طور سنتی مقاله‌ای منتشر می‌شود که در آن به وضعیت بازیکنان تازه واردی که انتظار داریم در اردیویسه تاثیر گذار باشند، نگاه می‌کنیم. در نیمه فصل، بار دیگر آن‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم تا ببینیم که این بازیکنان تا این جای کار چگونه بوده اند."

این مجله درباره جهانبخش نوشت:" انتظارات از علیرضا جهانبخش در تابستان گذشته زیاد بود؛ زیرا او پیش از این در اردیویسه خود را بیش از حد ثابت کرده بود. این بازیکن ایرانی در AZ آلکمار به بهترین گلزن هلند تبدیل شده بود و سپس مجبور به انتقال به لیگ برتر شد. با این حال جهانبخش تا این جای کار در فاینورد بسیار ناامید کننده بوده است. در اولین دیدار‌ها او هنوز کاملاً سازنده بود، اما بازی‌های او حالا ناامید کننده شده است و این وینگر اکنون در تیم روتردام روی نیمکت ذخیره‌ها می‌نشیند."