۰ نفر

پیروانی: می‌خواهند یک تیم دیگر را به جای پرسپولیس به آسیا بفرستند

۸ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۵۸
کد خبر: 585528
پیروانی: می‌خواهند یک تیم دیگر را به جای پرسپولیس به آسیا بفرستند

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مگر ویمبلی لندن می‌خواهیم بازی کنیم که یک میلیارد تومان باید پول بدهیم؟! شاید استقلالی‌ها پولدارند ما چنین پولی نداریم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، افشین پیروانی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران در مورد مشکلاتی که در شروع مسابقه به وجود آمد، اظهار داشت: مشکلی نیست دوستان بحث ورزشی را با بحث اقتصادی قاطی کرده بودند. در رختکن به ما می‌گفتند تیم بالا نیاید و در رختکن بمانیدچون تابلوهای دور زمین روشن نشده است. 

وی افزود: ما 40-50 میلیون هوادار داریم، کلی بیننده تلویزیونی منتظر بودند. یعنی چه؟ تیم گرم کرده می‌گویند در رختکن بمانید. مشکل هست این را باید روز قبل و ظهر بازی حل کنند. اتفاقاتی در فوتبال ما رخ می‌دهد که خنده‌دار است و  خودم خجالت می‌کشم. به کسانی که تصمیم گیرنده هستند می‌گویم. تبلیغات محیطی داستان فوتبال ما شده است، یک روز می‌گویند شما انجام بدهید یک روز می‌گویند مال شماست یک روز می‌گویند هزینه بالا رفته است اگر شما متوجه شدید ما هم متوجه شدیم.

پیروانی در مورد اینکه از پرسپولیس خواسته شده یک میلیارد و دویست میلیون تومان واریز کند، استقلالی‌ها این مبلغ را واریز کرده‌اند، گفت:  مگر ویمبلی لندن می‌خواهیم بازی کنیم؟! شاید استقلالی‌ها پولدارند ما چنین پولی نداریم. مشکلات مالی داریم و چگونه باید برای یک بازی این همه پول بدهیم؟ دیدید که بازیکنان ما هم استوری گذاشتند چون شرایط مالی خوب نیست، مسئولان قول داده‌اند و ان شالله قبل از دربی اتفاقات خوب بیفتد.

وی در مورد اینکه اگر مسئولان ورزشگاه ‌آزادی اصرار به گرفتن این پول کنند چه خواهد شد، گفت: فکر می‌کنم در حالتی بوده که گفتنش هم خنده دار است که این مبلغ را بدهند این حرف خودمانی بوده است!

پیروانی در مورد گرفتن 5 درصد از بازیکنان گفت: بله از بازیکنان 5درصد گرفتند.

مدیر تیم پرسپولیس در مورد مشکل صدور مجوز حرفه‌ای این تیم اظهار داشت: من این بحث را به همکاران شما قبلا گفت، بحث مجوز حرفه‌ای ما ایرادش چیست؟ دو روز دیگر نگویند شما نتوانستید مجوز بگیرید و یک تیم دیگر را معرفی کردند.  هشدار می‌دهم دنبال این هستند که یک تیم دیگر را معرفی کنند . رو راست می‌گویم. بگویید ایراد ما چیست؟ مشکل ما حل شده یا نه مشکل پرسپولیس  برای رفتن به آسیا چیست؟  اینکه ستاره جلوی اسم ما هست خودمان هم نمی‌دانیم کسی که مسئول و تصمیم گیرنده است بگوید مشکل تیم پرسپولیس چیست. خواهش می‌کنم این مساله را شما هم پیگیری کنید و به ما بگویید مشکل چیست.