۰ نفر

هفته دوم لیگ برتر؛

اولین مصاف خانگی پرسپولیس و نبرد صنعتی ها

۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۰۳
کد خبر: 575157
اولین مصاف خانگی پرسپولیس و نبرد صنعتی ها

در آخرین مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال آلومینیوم میزبان فولاد خوزستان است و نساجی در تهران به مصاف پرسپولیس می‌رود.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ هفته دوم لیگ برتر امروز چهارشنبه ساعت ۱۸:۰۰ با برگزاری دو مسابقه در اراک و تهران به پایان می‌رسد.

آلومینیوم اراک - فولاد خوزستان؛ دو تیم به دنبال اولین برد

آلومینیوم که در هفته اول لیگ از پدیده یک امتیاز گرفت امروز میزبان تیم فولاد خوزستانی است که در هفته اول سه بر یک از پرسپولیس شکست خورد. عبدالله ویسی سرمربی فولاد بعد از این شکست وعده داد که در بازی آینده پیروز خواهد شد تا این شکست خانگی را جبران کند. با این حال شکست دادن آلومینیوم در خانه آسان نیست. بخصوص اینکه رسول خطیبی هم نشان داده تیم خوب و قابل احترامی دارد و او نیز در خانه به دنبال برد است.

تیم داوری بازی:

میثم حیدری – قهرمان نجفی – بهمن عبدالهی – وحید زمانی

ناظر: علی خسروی

پرسپولیس تهران – نساجی مازندران؛ شمالی ها به دنبال شگفتی

پرسپولیس لیگ بیست و یکم را هم مقتدرانه شروع کرد و با زدن سه گل به فولاد خوزستان نشان داد که در این لیگ هم مدعی قهرمانی است و می‌خواهد دبل هت تریک کند. این اولین حضور مدافع عنوان قهرمان در ورزشگاه آزادی است. نساجی مازندران اما با تداوم حضور ساکت الهامی روی نیمکتش تیمی منسجم‌تر از گذشته است که و با برد هفته اول برابر فجرسپاسی نشان داد شکست دادنش راحت نخواهد بود. پرسپولیس برای این بازی هم برد فولاد و هم باخت آسیایی به الهلال را فراموش کرده است و قطعا سه امتیاز بازی خانگی را می‌خواهد تا از جمع مدعیان سنتی قهرمانی مثل استقلال و سپاهان عقب نماند. نساجی اگر بتواند از قرمزپوشان تهرانی امتیاز بگیرد باعث خوشحالی دیگر بالانشینان جدول خواهد شد.

تیم داوری بازی:

امیر عرب براقی – محمد جواد مداح – امیر محمد داود زاده – حسین زمانی

ناظر: هدایت ممبینی