۰ نفر

برنامه افتتاحیه لیگ بیست و یکم در ورزشگاه امام رضا

۲۶ مهر ۱۴۰۰، ۲۳:۵۰
کد خبر: 572781
برنامه افتتاحیه لیگ بیست و یکم در ورزشگاه امام رضا

در حالی که فصل جدید لیگ برتر با سه دیدار هم‌زمان آغاز می‌شود، دیدار پدیده و آلومینیوم در مشهد به عنوان افتتاحیه این مسابقات در نظر گرفته شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، لیگ برتر بیست و یکم فردا با برگزاری چهار دیدار آغاز می‌شود که پرسپولیس، تیم قهرمان فصل گذشته به علت حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، نمی‌تواند دیدار افتتاحیه فصل جدید را آغاز کند و بازی این‌ تیم با سه روز تاخیر برگزار خواهد شد.

با این حال، سه دیدار به صورت هم‌زمان شروع خواهند شد که با تصمیم مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، بازی افتتاحیه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد تا مقدمه‌ای بر ۹ ماه تقابل ۱۶ تیم برای رسیدن به قهرمانی و برای برخی از تیم‌ها، ادامه بقا در لیگ برتر باشد.

این تصمیم به علت میمنت حضور بارگاه امام رضا (ع) در مشهد و قبل از دیدار تیم‌های پدیده و آلومینیوم اتخاذ شده است. از برنامه‌های افتتاحیه لیگ بیست و یکم باید به تلاوت آیاتی از قرآن مجید، دعای خاصه امام رضا (ع) و تقدیر و قدردانی از چند خانواده شهیدان دفاع مقدس و دفاع حرم و جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد.

از دیگر بازی‌های هم‌زمان هفته نخست لیگ برتر باید به مصاف نساجی - فجرسپاسی و پیکان - نفت مسجدسلیمان اشاره کرد. در آخرین دیدار فردا هم سپاهان به مصاف مس رفسنجان می‌رود. سایر دیدارهای هفته نخست لیگ برتر روز چهارشنبه برگزار می‌شود که استقلال میزبان هوادار است.