۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

مجیدی جوانب را سنجید / لیست مازاد استقلال فعلا به روز نمی‌ شود

۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۲
کد خبر: 572270
مجیدی جوانب را سنجید / لیست مازاد استقلال فعلا به روز نمی‌ شود

به نظر می‌رسد حضور بازیکن جدید در لیست مازاد استقلال فعلا متوقف شده است.

اقتصاد آنلاین - امیر جهانی؛ در روزهای گذشته صحبت‌هایی درباره کنار گذاشتن یک بازیکن از لیست استقلال مطرح شد، چرا که در صورت جذب دو بازیکن خارجی دیگر، استقلال مجبور است یک بازیکن دیگر در کنار احمد موسوی را در لیست خروج قرار دهد. در میان بازیکنان، نام بابک مرادی و سعید مهری مطرح شد، اما به دو دلیل فرهاد مجیدی از کنار گذاشتن یکی از آنها منصرف شد.

نخست اینکه، استقلال چند روز دیگر باید وارد مسابقات شود و اگر بازیکنی کنار گذاشته شود این احتمال وجود دارد که برخی از تاکتیک‌های تیم ضربه بخورد. دومین دلیل هم این است که طبق قانون بازیکنی باید در لیست خروج قرار بگیرد که طبق بازه زمانی تعیین شده از سوی کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ باشد و این بازه زمانی به اتمام رسیده است. هر چند که اگر بازیکن با توافق جدا شود، مشکلی به وجود نمی‌آید اما این به شرطی است که خود بازیکن هم راضی به این کار شود و اگر مقصدی برای او وجود نداشته باشد، ترجیح می‌دهد حداقل حقوق خود را از استقلال دریافت کند تا اینکه یک نیم فصل بیرون بنشیند. 

به این دلایل، مجیدی فعلا از تصمیم خود منصرف شده است. مگر اینکه بازیکنی جذب شود و سرمربی آبی‌ها بتواند با رضایت بازیکنی را کنار بگذارد.