۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

تصمیم مسکوت یحیی گل محمدی در فصل نقل و انتقالات / بازیکن استقلال، پرسپولیسی می‌ شود؟

۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۳
کد خبر: 567595
تصمیم مسکوت یحیی گل محمدی در فصل نقل و انتقالات / بازیکن استقلال، پرسپولیسی می‌ شود؟

شنیده می‌شود سرمربی پرسپولیس قصد دارد تا بازیکن استقلال را به تیمش اضافه کند.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ محمد بلبلی، مهاجم تیم استقلال فصل گذشته با درخواست خودش به صورت قرضی راهی نفت مسجدسلیمان شد. او در این تیم بازی‌های خوبی را انجام داد و به نظر می رسید بار دیگر به استقلال برگردد، اما فرهاد مجیدی اعلام کرد در پست او بازیکن دارد و می تواند راهی تیم دیگری شود.

بلبلی پس از این اتفاق به دنبال گرفتن رضایت نامه از باشگاه استقلال بود که هنوز موفق به این کار نشده است. در این میان، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس خواستار حضور بلبلی در جمع سرخ پوشان شد، اما مسئولان پرسپولیس قصد ندارند برای گرفتن رضایت نامه با استقلالی‌ها روبرو شوند تا پول بیشتری پرداخت کنند. راهکار پرسپولیسی ها این است که بلبلی خودش رضایت نامه اش را از استقلال بگیرد. از طرفی، با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس، قرمزها به بلبلی پیشنهاد داده‌اند به تیمی لیگ برتری برود تا در نیم فصل او را جذب کنند. این ماجرا به گوش مسئولان استقلال رسید تا همچنان بلبلی وضعیت بلاتکلیفی داشته باشد. ماجرای بلبلی زمانی جالب می‌شود که پشت پرده عدم نیاز مجیدی به او، به گذشته بازمی‌گردد. بلبلی را علی خطیر، معاون پیشین باشگاه استقلال جذب کرده بود و با توجه به اختلافی که مجیدی با خطیر داشت، برخی عنوان کردند دلیل قرار گرفتن بلبلی در لیست مازاد مجیدی همین مسئله بوده است.

بلبلی در لیگ نوزدهم به دلیل بستن قرارداد داخلی با فولاد خوزستان چند ماه محروم شد. او از تیم سپیدرود خودش را مطرح کرد، اما به دلیل عدم تجربه و اشتباه مدیربرنامه اش هم باعث محرومیت فولاد خوزستان شد و هم خودش.

به هر ترتیب مسئولان پرسپولیس قصد ندارند تا پولی بابت خرید بلبلی پرداخت کنند و منتظرند تا تکلیف فسخ قرارداد او با استقلال مشخص شود و سپس وارد مذاکره با این بازیکن جوان شوند.