۰ نفر

کومان: از دفاع کردن از خودم خسته شده‌ ام

۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۶:۰۰
کد خبر: 567311
کومان: از دفاع کردن از خودم خسته شده‌ ام

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، می‌گوید نمی‌داند که بازی فردا آخرین حضور او روی نیمکت این تیم خواهد بود یا خیر.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، بارسلونا فردا شب در یک مسابقه فوق العاده حساس و حیاتی در هفته هشتم لالیگا مهمان اتلتیکو مادرید خواهد بود. با توجه به نتایج اخیرا بارسا رونالد کومان در آستانه برکناری از هدایت این تیم قرار گرفته و به نظر می‌رسد کسب هر نتیجه ای جز پیروزی در برابر اتلتیکو حکم اخراج او را امضا خواهد کرد.

رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر اتلتیکو مادرید گفت: " در حال حاضر عدم تعادل در تیم وجود دارد. بازیکنان هجومی در حال ریکاوری هستند. ما فاقد اثربخشی لازم هستیم. اتلتیکو قادر است یک شوت به سمت دروازه داشته باشد و آن را به گل تبدیل کند. در حالی که این اتفاق برای ما رخ نمی دهد. با این حال بازی فردا می تواند تفاوت داشته باشد."

بهترین لحظه در بارسلونا: "من باید به این سوال جواب بدهم؟ در حال حاضر این گونه به نظر می‌رسد که من جدا شده‌ام. با این حال بهترین لحظه ام امضای قرارداد با بارسلونا و بدترین آن جدایی لیونل مسی بود."

کومان

بی احترامی به وجهه شما: "نیازی به پاسخگویی نیست. آیا شما اینطور فکر می کنید؟ این مساله به خوب یا بد بودن من ربطی ندارد و به رفتارم مربوط می شود. نمی دانم که آیا من هم باید از یک مربی دیگر صحبت کنم یا نه؟ به هر حال اگر من کیف پر از پول داشتم حالا مسی اینجا بود؛ همچنین بازیکنان دیگری که می توانستند به من کمک کنند."

نمره شما در بارسلونا: "من از دفاع کردن از خودم خسته شده ام. هرکسی می تواند وضعیت باشگاه و تیم را تجزیه و تحلیل کند. ما تغییرات را در باشگاه پیش بینی کرده ایم."

کومان

دیدار حیاتی برابر اتلتیکو: "این سوال مربوط به فرداست. همه می‌دانند که من به عشق این باشگاه اینجا حضور دارم. من در شرایط سختی به اینجا آمده ام و هر کسی نظر خودش را دارد. "

بازی آخر: "کسی چیزی به من نگفته است. درست است که رییس امروز صبح اینجا بود اما ما با یکدیگر صحبت نکردیم چرا که او در حال آماده سازی شرایط بازی بود. او چیزی به من نگفته است اما در عین حال من هم خودم چشم و گوش دارم و چیزهایی که به بیرون درز می کند را متوجه می شوم."

کومان

دشواری دیدار برابر اتلتیکو: "فردا دو سبک متفاوت با یکدیگر روبرو خواهند شد. اتلتیکو سال گذشته به مقام قهرمانی رسید چرا که شایسته آن بود. فرصت دادن به آنها کار را دشوار می‌کند. اتلتیکو خیلی توپ را در اختیار ندارد اما در عین حال تیم بسیار بزرگی است. ما سعی می‌کنیم در پاس های آخر خوب عمل کنیم و موقعیت ایجاد کنیم. ما باید گل بزنیم."