۰ نفر

خبر اقتصاد آنلاین تایید شد؛

جدایی سرپرست استقلال در پی اختلاف با مجیدی / فرهاد همه کاره باشگاه شده است؟

۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۵
کد خبر: 565827
 جدایی سرپرست استقلال در پی اختلاف با مجیدی / فرهاد همه کاره باشگاه شده است؟

چندی پیش از اختلافات شدید بهرام امیری سرپرست استقلال با فرهاد مجیدی سرمربی این تیم خبر داده بودیم و اکنون خبر انتخاب بیژن طاهری به جای امیری، این موضوع را تایید کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ با ورود مصطفی آجرلو به باشگاه استقلال و پس از جلسه با فرهاد مجیدی، احکامی در باشگاه صادر شد و انتصابات زیادی صورت گرفت. جدای از بازگشت دوست نزدیک مجیدی یعنی محمد نوری فر به عنوان مدیر رسانه‌ای، تمدید قرارداد سه ساله با فرهاد و حضور فرزاد مجیدی در کادرفنی، شاید مهمترین رفت و آمد در باشگاه متعلق به سرپرست تیم باشد. سمتی که طر مدت اخیر محل مناقشه در باشگاه بوده است. فرهاد که علاقه‌ نداشت کسی به جز برادرش مدیر تیم باشد، در مقابل انتصاب‌‌های مدیریت وقت تیم، واکنش‌های علنی و غیرعلنی داشت و آخرین آنهم حضور امیری بود. پیش تر در اقتصاد آنلاین از اختلاف میان سرپرست و سرمربی استقلال پرده برداشته بودیم و عدم حضور امیری در تمرینات اخیر استقلال هم گواهی بر این ادعا بود. اکنون گفته می‌شود سردار آجرلو با نظر مستقم مجیدی، بیژن طاهری پیشکسوت استقلال را که پیش‌تر در کادرفنی وینفرد شفر هم حضور داشت، به عنوان سرپرست استقلال انتخاب کرده تا کارها مطابق با هماهنگی وی پیش برود.

از انتصابات اخیر باشگاه اینطور برمی‌آید که آجرلو به نوعی کاملا ذوب در نظرات سرمربی محبوب آبی‌ها کارش را آغاز کرده تا به نوعی از پایگاه اجتماعی و محبوبیت فوق العاده مجیدی استفاده کند اما باید دید این استراتژی در طول زمان خودش را چگونه نشان خواهد داد چرا که اینگونه اقدامات قطعا در دراز مدت موجب تضعیف مدیریت استقلال خواهد شد.