۰ نفر

پیروزی والیبال ایران در آخرین بازی مرحله گروهی

۳ مهر ۱۴۰۰، ۲۲:۲۵
کد خبر: 565723
پیروزی والیبال ایران در آخرین بازی مرحله گروهی

تیم والیبال جوانان ایران در سومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان از سد مراکش گذشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان که از روز پنج‌شنبه یکم مهرماه به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شده است، امشب به پایان می‌رسد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت 20 و 30 دقیقه امشب (شنبه‌شب) به وقت تهران و در سومین مسابقه خود در این مرحله از رقابت‌ها به مصاف مراکش رفت و با اقتدار این تیم را شکست داد تا به نخستین برد خود در این مسابقات دست یابد.

تیم‌های ایران و مراکش در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه این مسابقه برای صعود آن‌ها به جمع هشت تیم برتر مسابقات اهمیت نداشت و تعیین کننده رتبه سوم و چهارم جدول بود.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران در این بازی در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 5، 25 بر 21 و 25 بر 15 به پیروزی رسیدند.

جوانان ایران که در بازی‌های اول و دوم خود در این رقابت‌ها سه بر دو مغلوب بلژیک و آرژانتین شده بودند، با شکست مراکش، دارای یک برد و پنج امتیاز شدند و در جایگاه سوم گروه C باقی ماندند. مراکش هم با سه شکست متوالی و بدون امتیاز در جایگاه چهارم باقی ماند.

تیم‌های آرژانتین و بلژیک نیز که در گروه ایران قرار دارند، پیش از این مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند و بلژیک با شکست سه بر یک حریف صدرنشینی خود را با سه برد و 8 امتیاز تثبیت کرد.

تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان فردا (یکشنبه) استراحت دارند و مرحله دوم مسابقات از روز دوشنبه پنجم مهرماه آغاز می‌شود.