۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اسماعیلی امیدوار به بازگشت / فرشید فعلا صبر می ­کند

۲۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۱۷
کد خبر: 563957
اسماعیلی امیدوار به بازگشت / فرشید فعلا صبر می ­کند

فرشید اسماعیلی یکی از بازیکنان فصل گذشته استقلال بود که قراردادش با این تیم تمدید نشد و همچنان بدون تیم مانده است.

به گزارش اقتصادآنلاین،  پنالتی حساسی که اسماعیلی در فینال جام حذفی خراب کرد، سبب شد تا انتقادهای بسیاری به او وارد شود. این برای سومین بار بود که شماره 8 استقلالی­ها یک ضربه حساس پنالتی را از دست می­‌داد و همین موضوع سبب خشم هواداران این تیم شد. به همین دلیل وقتی مدیریت باشگاه اعلام کرد که نام اسماعیلی در فهرست مدنظر کادرفنی برای تمدید قرارداد نیست، کمتر کسی نسبت به این موضوع معترض شد.

با این وجود از آنجایی که روند نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال آنطور که شروع شده بود پیش نرفت، فرهاد مجیدی از تصمیم خود عقب نشینی و اعلام کرد که فرشید اسماعیلی را می­‌خواهد. این بار اما نوبت مدیریت باشگاه بود که علنا وارد جنگ با هافبک آن زمان ملی پوش تیم شود. علی اصغر ملکیان رییس هیات مدیره به صراحت اعلام کرد که این باشگاه به هیچ عنوان قرارداد اسماعیلی را تمدید نمی‌­کند و دلیل آن هم مسائل فنی و هم مسائل اخلاقی است. این موضوع باعث واکنش خود فرشید هم شد و جنگ این دو نفر به شدت بالا گرفت. تا جایی که ملکیان اعلام کرد اصولا اسماعیلی در جایگاهی نیست که درباره او حرف بزند! به هر حال از مسائل فصل گذشته هم قابل حدس بود که مدیریت استقلال به هیچ عنوان رابطه خوبی با این بازیکن ندارند و این رابطه بد در تابستان علنی شد.

اکنون اسماعیلی پس از عدم تمدید قرارداد با استقلال، فعلا نه در تمرینات تیمی دیگر حاضر شده و نه حتی با تیمی دیگر وارد مذاکره. شاید دلیل این موضوع هم امید وی به بازگشت به جمع آبی‌­ها باشد. از آنجایی که احمد مددی، مخالف سرسخت او از سمت مدیرعاملی استقلال استعفا کرد و به احتمال زیاد ملکیان هم از هیات مدیره می­‌رود، اسماعیلی می­‌تواند به بازگشت امیدوار باشد و قصد دارد چند روز دیگر هم صبر کند تا تکلیف مدیرعامل جدید استقلال مشخص شده و سپس برای آینده­ اش تصمیم گیری کند. چیزی که مشخص است، اولویت اسماعیلی فعلا با استقلال است و از آنجایی که فعلا هم پیشنهاد خاصی از جایی نداشته، تمام فکر و ذکر خود را به بازی دوباره زیر نظر فرهاد مجیدی گذاشته است.