۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

در شب رویایی بازگشت به اولترافورد / اهتزاز یک بنر علیه رونالدو

۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۲۰
کد خبر: 561550
در شب رویایی بازگشت به اولترافورد / اهتزاز یک بنر علیه رونالدو

بازگشت کریستیانو رونالدو به اولدترافورد به رویایی‌ترین شکل ممکن انجام شد و او دو گل زد تا یک شب به یاد ماندنی را تجربه کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین و به نقل از یورو نیوز؛ منچستریونایتد با نتیجه 4 بر یک نیوکاسل را شکست داد و همه چیز برای رونالدو عالی پیش رفت. با این حال دقایقی پیش از این بازی، یک هواپیما از طرف گروه فمنیستی لول آپ بر فراز اولدترافورد به پرواز در آمد که در بنر متصل به آن، به ماجرای اتهام تجاوز کریستیانو رونالدو اشاره کرده و نوشته شده بود: "کاترین مایورگا را باور کنید."

رونالدو 1

این بنر اشاره به موضوع شکایت خانمی به نام کاترین مایورگا علیه کریس رونالدو دارد که این شخص ادعا کرده بود ستاره پرتغالی در سال 2009 در لاس وگاس به او تجاوز کرده بود. این پرونده در سال 2018 و زمانی که رونالدو به تازگی راهی یوونتوس شده بود، دوباره گشوده شد و با این حال رونالدو از اتهامات وارده تبرئه شد. خود CR7 همواره این اتهام را رد کرده و اما طبق گزارش‌ها در همان زمان مبلغ 336 هزار یورو به مایورگا حق السکوت پرداخت کرده بود.

با این حال گروه فمنیستی لول آپ، در خصوص ماجرای اتهام تجاوز به رونالدو یک بیانیه منتشر و سعی کرد تا در این شب خاص برای رونالدو و هوادارنش، از احساسات جراید استفاده و نظر خود را مطرح کند: "در حالی که دنیای فوتبال مجذوب بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد است، همواره درباره ادعاهای مطرح شده سکوت کرده است. رسانه­ها در این مورد تقریبا هیچ چیز نگفته­اند. ماجرای خشونت جنسی همواره مهجور بوده و این رویه ادامه دارد. ما با این بنر می­خواستیم به تمام مردان قدرتمند و ثروتمند، پیام بدهیم که اعمال بد آنها بدون مجازات نخواهد ماند. با این حال به تمام قربانیان هم می­گوییم که همراه شما هستیم. این آخرین پیامی نخواهد بود که از ما می­بینید."