۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

شکایت فدراسیون فوتبال برزیل به فیفا به نتیجه نرسید / برزیلی­ های لیگ برتر محروم نشدند

۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۱۵
کد خبر: 561142
شکایت فدراسیون فوتبال برزیل به فیفا به نتیجه نرسید / برزیلی­ های لیگ برتر محروم نشدند

با وجود تلاش فدارسیون فوتبال برزیلی برای اعمال محرومیت بر ملی پوشان شاغل این کشور در لیگ برتر انگلیس، فیفا این اقدام را انجام نخواهد داد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ اتحادیه فوتبال انگلیس پیش از شروع بازی‌های ملی، بازیکنان ملی پوش را از سفر به کشورهایی که وضعیت کرونایی آنها قرمز است، منع کرد و برزیل یکی از این کشورها بود. رفتن این بازیکنان به برزیل به معنای قرنطینه 14 روزه پس از بازگشت بود و به این ترتیب سلسائو در بازی های مقدماتی جام جهانی ماه سپتامبر، نتوانست از ملی پوشان لیگ برتری خود استفاده کند. به همین دلیل فدراسیون فوتبال برزیل از فیفا درخواست کرد باشگاه‌های لیگ برتری به مدت پنج روز نتوانند از بازیکنان استفاده کنند که این درخواست، مورد تایید فیفا قرار گرفت.

بلافاصله پس از این اقدام، باشگاه ­های لیگ برتری به این حکم اعتراض کردند و حالا به فاصله چند ساعت تا آغاز هفته چهارم لیگ برتر، رای فیفا برگشته و ملی پوشان اهل برزیل، شیلی، مکزیک و پاراگوئه قادر خواهند بود در هفته چهارم لیگ برتر به میدان بروند. این حکم حدود 12 ساعت پیش از شروع اولین بازی لیگ برتر صادر شده و این یعنی بازیکنانی چون آلیسون، ادرسون، گابریل ژسوس، تیاگو سیلوا، فابینیو و رائول خیمنز می­توانند در ترکیب تیم ­هایشان قرار بگیرند.