۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

هیات فوتبال تبریز: زنوزی همچنان مالک تراکتور است / زنوزی: علاقه ­ای به تیم داری ندارم!

۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۵۹
کد خبر: 560033
هیات فوتبال تبریز: زنوزی همچنان مالک تراکتور است / زنوزی: علاقه ­ای به تیم داری ندارم!

با وجود ادعاهای مسئولان ورزش استان آذربایجان شرقی مبنی بر حل مشکلات تراکتور، مالک این باشگاه همچنان بر تعلیق فعالیت­های این باشگاه اصرار دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ باشگاه تراکتورعصر روز شنبه با صدور بیانیه­ای اعلام کرد بنا بر تصمیم محمدرضا زنوزی مالک باشگاه، وی دیگر قصد تیم‌داری ندارد و فعالیت باشگاه تعلیق و در اختیار هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی قرار گرفته است.

پس از این اتفاق روز یکشنبه جلسه­ای بین مسئولان ورزش استان برگزار شد و پس از آن رییس هیات فوتبال استان اعلام کرد که باشگاه تراکتور همچنان زیر نظر زنوزی به فعالیت خود تا دیدار با النصر عربستان ادامه خواهد داد تا این پرونده فعلا بسته شود. موضوعی که با وجود اعلام مسئولان استان آذربایجان شرقی عملی نشده است و فعلا خبری از فعالیت دوباره باشگاه تراکتور نیست.

ظاهرا محمدرضا زنوزی که به شدت از انتقادات مطرح شده نسبت به عملکردش در باشگاه تراکتور دلخور است، همچنان بر تصمیم خود برای تعلیق فعالیت­های باشگاه اصرار دارد و حتی پس از جلسه مسئولان ورزش استان که جمشید نظمی مدیرعامل فعلی تراکتور به نمایندگی از او در آن شرکت کرده بود، در تماس با مدیران باشگاه تراکتور اعلام کرده همچنان فعالیت­های باشگاه تعطیل است و با وجود برگزاری این جلسه هم تغییری در تصمیم وی ایجاد نشده است. در این شرایط و با توجه به این که باشگاه تراکتور باید در تاریخ 23 شهریور ماه به مصاف النصرعربستان برود، باید دید چه سرنوشتی در انتظار نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و سرخپوشان تبریزی از چه زمانی تمرینات خود را مجددا آغاز خواهند کرد.