۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

انتقاد ستاره بوسنیایی از سرمربی بارسلونا / پیانیچ: کومان با بی احترامی رفتار می کرد

۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۴۱
کد خبر: 559074
انتقاد ستاره بوسنیایی از سرمربی بارسلونا / پیانیچ: کومان با بی احترامی رفتار می کرد

میرالم پیانیچ پس از ترک بارسلونا و حضور در لیگ ترکیه، به شدت از سرمربی بارسلونا انتقاد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین و به نقل از مارکا؛ پیانیچ  پس از یک سال نیمکت نشینی در بارسلونا، اخیرا به طور رسمی راهی بشیکتاش ترکیه شد تا بتواند به روزهای اوج خود بازگردد. این هافبک بوسنیایی تابستان گذشته در ازای معاوضه با آرتورو ملو در انتقالی که 60 میلیون یورو ارزش گذاری شد، از یوونتوس به بارسلونا پیوست اما هرگز نتوانست توجه رونالد کومان را به خود جلب کند.

او پس از این انتقال به شدت از رفتار کومان به عنوان سرمربی بارسلونا انتقاد کرد و مدعی شد رفتار او خارج از احترام بوده است: "من دوست داشتم که مربی تیم به من راحت حرفش را بزند و بگوید تو برای تیم مناسب نیستی ولی این اتفاق در بارسلونا ابدا صورت نگرفت. او هیچ وقت با من صحبت نکرد و نگفت علت نیمکت نشینی‌ام چیست و به همین دلیل کاملا گیج شده بودم. وضعیت پیچیده‌ای بود چون برایم چنین اتفاقی تاکنون پیش نیامده بود." 

وی ادامه داد: "من بازیکنی هستم که همه چیز از سوی مربی را می‌پذیرم ولی دوست دارم مربی علت را برایم توضیح دهد. هیچ چیزی که به من گفته نشده و رفتار او طوری بود که انگار یک بچه 15 ساله هستم و اتفاقی رخ نداده است."

 پیانیچ گفت: "بدترین چیز برایم در بارسلونا این بود که رفتار مربی کاملا خارج از احترام بود. فردای روز مسابقات، ما بازیکنانی که در ترکیب قرار نداشتیم تمرینات خوبی را پشت سر می‌‌گذاشتیم و باقی تیم ریکاوری می‌کردند. با اینکه بچه‌های اصلی در تمرین حضور نداشتند ولی تمرینات ما بسیار با انگیزه جلو می‌‌رفت اما بدترین قسمت ماجرا این بود که سرمربی در تمرینات حاضر نمی‌شد و تمرینات ما را نمی‌دید! پس بازیکنی مثل من چگونه می‌توانست شرایط را تغییر دهد؟"

ستاره سابق رم و یوونتوس ادامه داد: "من برای اولین بار بود که چنین چیزی را می‌دیدم. چگونه می‌توانستم با چنین رفتاری تمریناتم را ادامه دهم؟ این زشت‌ترین چیزی بود که من در فوتبال دیدم. رفتار او بی احترامی محض بود."